Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dlaczego nie mogę wejść w ustawienia sieciowe swojego routera ??

18 Maj 2015 16:55 645 5
  • Poziom 5  
    Mam routera z orange Axesstel Mv510vr i chciałabym mieć wi fi jednak nie mogę wejść w ustawienia sieciowe routera -.-
    wchodzę w menu i włączam ustawienia sieciowe : https://obrazki.elektroda.pl/3542109000_1431960835.jpg
    pojawia mi się to : https://obrazki.elektroda.pl/5990522200_1431960835.jpg
    wpisuję tą nazwe użytkownika : admin i hasło : admin
    i chwilę się coś ładuje i znowu się pojawia to samo ...

Dlaczego tak się robi ?
    A no i zmieniałam PIN do karty w routerze czy to może być tego przyczyną ?
    Nie znam się na tym i proszę o pomoc :)

• Poziom 43  
    Pin do karty to jedno, ustawienia routera to co innego.
    Standardowy login : admin, hasło: admin, następnie wejść w zakładkę Zaawansowane->ustawienia bezprzewodowe -> zaznaczamy pole sieć bezprzewodowa włączona i pokazuj SSID (łatwiej nam znależć nasz router) po czym klikamy zastosuj. Następnie wyłączamy router i włączamy go ponownie i powinno być włączone wifi.
    Jeśli ten sposób nie działa należałoby zapytać któregoś z domowników czy nie zmienił haseł, lub przywrócić go do ustawień fabrycznych i skonfigurować ponownie.
    Swoją drogą jeśli posiadasz płytę instalacyjną z zestawu spróbuj skonfigurować urządzenie za pomocą dołączonego oprogramowania.
    Swoją drogą transmisja danych z maksymalnym downlink\uplink 3.1Mbps\1.8Mbps demona prędkości z tego routera nie czynią - do przeglądania stron i ew.obejrzenia czegoś online w niskiej jakości.
  • Poziom 9