Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lark Freebird 50.9 BT - rejestracja i aktualizacja urządzenia

mmsz 19 Maj 2015 09:00 20151 19
  • #1 19 Maj 2015 09:00
    mmsz
    Poziom 2  

    Witam!
    Od kilku dni posiadam urządzenie LARK Freebird 50.9 BT i przyznam, że nie wiem jak zarejestrować i zaktualizować mapy. Rejestracja na stronie lark.com.pl/rejestracja do niczego nie prowadzi (pojawia się jedynie komunikat, że rejestracja została dokonana, ale nic poza tym). Trudno szukać też miejsca, w którym można byłoby zaktualizować mapy. Nie działa również strona, na której wcześniej można było aktualizować mapy larkmaps.pl. Gdzie w tej sytuacji należy się logować i szukać nowych map?

    Za odpowiedź będę wdzięczny.
    Pozdrawiam

  • #2 31 Maj 2015 18:25
    dj szefunio
    Poziom 5  

    Dołączę się do pytania.

  • #5 31 Maj 2015 21:06
    mmsz
    Poziom 2  

    Witam, dzięki za odpowiedź. Ze strony navigo.pl udało mi się pobrać aktualizację bez problemu:)

    Pozdrawiam

  • #6 16 Paź 2015 19:16
    milosz123jc
    Poziom 1  

    Witam . A jeśli chodzi o ten sklep navigo to czy trzeba zapłacić za tą aktualizację , jak to wyglada ?? Skoro napisane jest że aktualizacje są bezpłatne przez okres 5 lat od zakupu . Tylko ze strony producenta nie ma widzę zbytnio dobrego dostępu do aktualizacji . Jeśli ktoś może mi wyjaśnić po kolei co i jak zrobić by zaktualizować mapę będę wdzięczny pozdrawiam .

  • #7 16 Paź 2015 21:28
    _Olivka
    Poziom 24  

    Strona Larka padła i nic już nie zrobisz bezpłatnie.

  • #8 25 Paź 2015 12:17
    siekieer
    Poziom 8  

    Hej! Posiadam model 50.9

    Sprzedawca deklarował 5 lat darmowych aktualizacji map.

    Rozumiem, że strona z której pobierało się aktualizacje znikła na zawsze i muszę pisać do sprzedawcy co z tym fantem zrobić tak?

  • #10 28 Paź 2015 06:36
    siekieer
    Poziom 8  

    Rejestracja użytkownika czy urządzenia?

  • #11 19 Gru 2015 16:46
    Dany99
    Poziom 9  

    Witam.

    Też mam problem z zarejestrowaniem urządzenia Lark 50.9 BT.

    Jak wiadomo strona larka z mapami nie działa, ale zarejestrowałem się na stronie http://rejestracja.navigo.pl/ . Potem jednak mam problem z zarejestrowaniem nawigacji Larka.

    1. Podać e-mail - podałem takiego samego jak przy logowaniu na stronę
    2. Nr seryjny produktu - wpisałem 8 znaków
    3. Klucz kontrolny - wyszukałem go w opcji INFORMACJA O LICENCJI:
    POLSKA (15.2.0) zarejestrowana i tam wszedłem w opcję licencji- 30 znaków wpisałem, czyli ......-......-......-......-......
    4. Klucz licencyjny - w opcjach larkmapy ....-....-....-.... (16 znaków)

    I krzyczy mi, że: "Błędny adres email dla podanego klucza licencyjnego".

    Już nie wiem, czy ja coś źle robię, czy coś ominąłem, nie doczytałem...

    Może ktoś zna rozwiązanie, albo jak sobie poradził z zarejestrowaniem nawigacji Lark 50.9 bądź starszej, bo pewnie proces podobny?

    W załączniku próba kolejna - i też nic...

    Dzięki z góry!

    PS. AutoMapa śmiga, ale chciałbym zaktualizować co jest w nawigacji od początku...

  • #12 25 Gru 2015 23:46
    mtx32
    Poziom 15  

    Witam

    Mi się udało(posiadam nową nawigację Lark FreeBird 50.9 z aplikacją LarMap). Zrobiłem tak:

    1) Wszedłem na stronę http://rejestracja.navigo.pl
    2) Rejestracja użytkownika (utworzyłem sobie konto)
    3) Zalogowałem się na swoje konto
    4) Zakładka "aplikacje" i następnie "Dodanie aplikacji"
    5) Trzeba podać klucz licencyjny. W tym celu włączamy w nawigacji tryb urządzenia USB, wchodzimy w urządzenie z katalogiem "LarkMap" i otwieramy plik navigeo.ini za pomocą notatnika. W lini "LicenseKey=xxxx-xxxx-xxxx-xxxx" mamy szukany klucz licencyjny.
    6) Przechodzimy do opcji "Twoje aplikacje" i tam już mamy listę aktywnych licencji z mapami. Wystarczy pobrać aktualizację.

    Tak było w moim przypadku, licencje na aplikacje po zakupie już były aktywowane. Jeśli u kogoś jest inaczej to możliwe, że trzeba przejść przez opcję "Rejestrowanie urządzenia".

    Pozdrawiam i życzę sukcesów.

  • #13 04 Sty 2016 21:37
    Dany99
    Poziom 9  

    @mtx32 , dzięki za zainteresowanie tematem! Właśnie robię tak jak pisałeś, ponowiłem i wyskakuje mi przy Twoim punkcie 5. gdzie skopiowałem klucz licencyjny i po wklejeniu klucza, wyskoczyło: "Podana licencja jest przypisana do innego konta". I stoję w miejscu...
    Spróbuję jutro do nich zadzwonić na infolinię i zobaczymy co mi powiedzą...

  • #14 04 Sty 2016 23:07
    mtx32
    Poziom 15  

    Cytat:
    skopiowałem klucz licencyjny i po wklejeniu klucza, wyskoczyło: "Podana licencja jest przypisana do innego konta". I stoję w miejscu...


    Może już ktoś wcześniej rejestrował tą aplikację (np. jeśli jest z drugiej ręki).

  • #15 04 Sty 2016 23:56
    Dany99
    Poziom 9  

    mtx32 napisał:
    Cytat:
    skopiowałem klucz licencyjny i po wklejeniu klucza, wyskoczyło: "Podana licencja jest przypisana do innego konta". I stoję w miejscu...


    Może już ktoś wcześniej rejestrował tą aplikację (np. jeśli jest z drugiej ręki).


    No ciekawe co wtedy... AutoMapa śmiga, ale nie zaktualizuję wtedy tej mapy, która tam siedzi od początku. Jutro może się jakoś z nimi skontaktuję to dam znać co wtedy.

  • #16 05 Sty 2016 01:42
    Freddy
    Poziom 43  

    Dany99 napisał:
    No ciekawe co wtedy
    Pytanie pierwsze, czy Larka kupowałeś w sklepie, czy z drugiej ręki.
    Wyślij do nich emaila i ksero dowodu zakupu opisz sytuacje i poproś o wyjaśnienia.

  • #17 05 Sty 2016 19:38
    Dany99
    Poziom 9  

    Freddy napisał:
    Dany99 napisał:
    No ciekawe co wtedy
    Pytanie pierwsze, czy Larka kupowałeś w sklepie, czy z drugiej ręki.
    Wyślij do nich emaila i ksero dowodu zakupu opisz sytuacje i poproś o wyjaśnienia.


    Nawigacja kupiona jako nowa, zapakowana ze wszystkimi akcesoriami, fakturą, ze sklepu przez internet. Nie kupowałem od kogoś, czyli używki.

    Dodzwoniłem się na infolinię. Pomoc techniczna prosiła, abym podał klucz licencyjny. Byłem w pracy i zapomniałem go wziąć. Po rozmowie tel. mam napisać e-maila na pomoc_techniczna(malpa)lark.com.pl (prawidłowy ich e-mail) z kluczem i przypomnieniem, że się z nimi rozmawiało. Pracują do 17-tej, także ja wysłałem po godz. 17 i czekam z odpowiedzią. Potwierdzono, że e-maile dochodzą automatem i każdy jest sprawdzany i czytany, tak mnie zapewnili, że nawet o północy można pisać, a i tak mi odpiszą jak przeczytają :) Przyczyną jak mi powiedziano, może być zablokowanie nawigacji Lark, aby nie wgrywać innych map, bez opłat itp. Powiedziano też, że oni mi odblokują jak podam kod i sprawdzą go, a potem (oby), będę mógł pobierać nowe automaty przez 5 lat za darmo. Warunek taki, że musi być nawigacja nowa. Wiem, że jest nowa i nieużywana.
    Czekam z odp. Jutro święto, więc jeśli w czwartek mi nie odp to zadzwonię.
    Dam znać.

  • #18 07 Sty 2016 20:06
    mmsz
    Poziom 2  

    Danny99, dostałeś jakąś odpowiedź?
    Moje konto kiedyś działało, a dziś mam dokładnie taki sam problem jaki masz Ty.
    Gdybym wiedział, że takim problemem będzie aktualizacja map to bym nie kupił Larka.

  • #19 07 Sty 2016 21:42
    Dany99
    Poziom 9  

    mmsz napisał:
    Danny99, dostałeś jakąś odpowiedź?
    Moje konto kiedyś działało, a dziś mam dokładnie taki sam problem jaki masz Ty.
    Gdybym wiedział, że takim problemem będzie aktualizacja map to bym nie kupił Larka.


    Eee, Lark nie jest zły. Przecież można wgrać AM na kartę pamięci i śmiga ;-)

    A obecna mapa też się przyda od Larka.

    Dostałem odpowiedź od Larka. Sprawa załatwiona. Dzwonicie i podajcie klucz licencyjny. Ja w razie czego wysłałem im również w e-mailu potwierdzenie kupna, czyli np. fakturę. Pomoc techniczna Lark, po odczytaniu klucza podanego przez Was, odblokują konto na navigo i mapy można będzie pobierać. Ja dziś pobrałem z navigo, ale zostało mi jeszcze ją wgrać i też czytam jak to zrobić, aby nie uszkodzić mapy Larka, która jest "w środku". Może jakaś pewna podpowiedź jeśli ktoś już wgrywał? Kopia pewnie będzie potrzebna z pamięci urządzenia w razie problemów...

    PS. Podczas zalogowania się na stronę navigo (po odblokowaniu pomocy tech. Larka), należy potem wejść: APLIKACJE -> TWOJE APLIKACJE i tutaj już pojawiają się najnowsze mapy :) Teraz jest do pobrania mapa PL z datą 22.09.2015 r.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME