Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Espace 2.0T - Opinie, wady, zalety.

ziomus90210 19 Maj 2015 13:44 6576 5
  • #1 19 Maj 2015 13:44
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Witam.
    Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie.
    Zastanawiam się nad zakupem Espace 2.0T benzyna, rocznik 2006, automat podobno japoński multitronik, 150000km.
    Proszę wszystkich którzy mieli styczność z tym samochodem o opinie.
    Przeczytałem mnóstwo stron i nadal nie wiem co zrobić cena dość kusząca w okolicach 13000PLN więc tanio. Samochód z Niemiec do opłat. Z tego co dowiedziałem się od mechanika-handlarza samochód po regeneracji turbiny, poprzednik nie wymienił filtra powietrza który pękł. Tak przynajmniej twierdzi handlarz. Książka serwisowa prowadzona do końca.
    Z góry bardzo dziękuję

    0 5
  • #2 19 Maj 2015 16:15
    wikia55
    Poziom 17  

    Jeśli stan ok i nie szarpie to brać.

    2
  • #3 19 Maj 2015 23:43
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Silniki bardzo dobre, oszczędne , skrzynie japońskie aisin warner AW55-50 SN , nie pozbawione wad. Prolem polega na tym, że renault nie uwzglednił wymiany oleju w ASB w przegladach- a olej trzeba wymieniać co 50-70 tys. km. Skrzynia popularna , stosowana w wielu autach.
    Samo auto niby duże , ale mało miejsca w środku ( jak na vana) , no i te otwierane drzwi... Deska tragiczna, z głupkowatymi klapkami jak do smietnika, trudne wsiadanie przez tylne drzwi, ciasno .
    Na zewnątrz auto wygląda ciekawie i nadal nowocześnie. Wysoki poziom bezpieczeństwa , jak to w renault.

    1
  • #4 20 Maj 2015 00:07
    ziomus90210
    Poziom 35  

    Wielkie dzięki.
    Właśnie obawiam się o ta skrzynię.
    Czy w przypadku częstych, krótkich, ok. 5km przejazdach nie padnie zbyt szybko?
    A co napiszecie na temat tej nieszczęsnej turbiny?

    0
  • #5 20 Maj 2015 08:26
    wikia55
    Poziom 17  

    ziomus90210 napisał:
    nieszczęsnej turbiny?
    A co ty od niej chcesz?????

    0
  • #6 20 Maj 2015 19:25
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

    Jazda na zimnej skrzyni biegów musi być ostrozniejsza, olej nie ma znamionowej lepkości. Skrzynia nagrzewa sie nawet do 10 km ( niektórzy twierdzą , ze dłużej). W tym czasie nie ciągniemy obrotów na czerwone pole ( niezdrowe dla silnika, turbiny i skrzyni), normalna jazda do 3 tys obrotów.
    Turbina w tym silniku to nie jest szczególnie awaryny punkt, najsłabszym mógł być poprzedni własciciel. Jazda jak z każdym turbo, bez "pałowania" na zimnym i bez gaszenia silnika po ostrej jeździe. N

    2