abart64 wrote: Podłącz ten zestaw do akumulatora,podłącz woltomierz ,odpal silnik i jeśli na wyższych obrotach będzie min 13,8V to znaczy że pokrywa pobór światła i ładuje aku.Ale bezpieczniej by było wyprostować napięcie z cewek świetlnych( bo pewnie przemienne jest) i zasilać z nich przetwornicę.Do tego jakiś kondensator żeby trochę wygładzić Tylko może być odwrotny problem,zbyt duże napięcie.
Jakiej mocy jest żarówka oryginalna?
Żarówka oryginalna była 40W teraz mam 55W od samochodu i dobrze świeci.. A chciałbym założyć przetwornice z żarnikami 35W.
Mógłbym tak zrobić jak piszesz, ale musiałbyś mi podać nazwy wszystkich części które mam dołączyć..
Jutro sprawdze bo dzisiaj nie mam tego miernika.
Jeśli to się przyda to na forum znalazłem coś takiego:
Prądnica
System ładowania, napięcie przy 3000 RPM: 13.3-15.3 V
Światła, napięcie przy 2500 RPM: 11.5-13 V
Oporność cewki ładowania przy 20 st. C : 0.3-0.5 Oma
Oporność cewki świateł przy 20 st. C : 0.24-0.36 Oma
Bezpiecznik: 10A
Żarówki
Lampa przednia: 12V, 45/40W
Postojówka: 12V, 4W
Światło stop: 12V 5/21W
Migacze: 12V, 21W
Oświetlenie liczników: 12V 3.4W
Kontrolki: 12V 3W