Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Synology DS215j - połączenie nie powiodło się. Sprawdź ustawienia sieci.

23 Maj 2015 10:34 2415 8
  • Poziom 2  
    Witam.
    Zakupiłem Serwer NAS jak w temacie i przy pierszym połączeniu wyświetlił sie komunikat "połączenie nie powiodło się. Sprawdź ustawienia sieci." Serwer poprzez aplikację Synology assistant jest widoczny jednak przy próbie zainstalowania wyświetla się komunikat jak powyżej. Kontrolka Status miga natomiast od dysku świeci na zielono. Nie znalazłem nigdzie pomocy w tym temacie na forum stąd moje pytanie. Router jaki posiadam to Comtrend w sieci Orange - Neostrada dla firm. Proszę o poradę w tym temacie ponieważ zupełnie nie wiem jak sobie poradzić i co trzeba ustawić w routerze, żeby to ruszyło.
  • Poziom 11  
    A jakiego systemu operacyjnego używasz na komputerze, z którego próbujesz się połączyć?
    U mnie na Windows 8 i 8.1 nie działa wyszukiwanie http://find.synology.com/ ani Synology Assistant.
    Żeby połączyć się z NAS w przeglądarkę wpisz adres IP (jeśli go znasz) wraz z portem 5000 do tego NASa.
    Czyli powinno to wyglądać mniej więcej tak: XX.XX.XX.XX:5000
  • Poziom 2  
    System operacyjny to Windows 7. Problem był w tym, że nie mogłem zainstalować systemu DSM na serwerze. Prawdopodobnie router Comtrend blokował połączenie. Po zmianie na router TP link system się zainstalował i teraz chodzi OK. Synology Assistant w Window 7 też działa.
  • Poziom 11  
    U mnie na windows 8 nie działało i w sumie nadal nie działa wyszukiwanie - pomimo porad jednego forumowicza.
    Assistant nadal nie wykrywa serwera w sieci.Ciekawe to :) ale mapuję dyski sieciowe w eksploratorze i jest OK.
  • Poziom 14  
    Udało sie komuś rozwiązać ten problem, u mnie od jakiegoś czasu podobnie, brak możliwości automatycznej aktualizacji
  • Poziom 19  
    Kilka miesięcy temu chyba były jakieś problemy po stronie synology, próby aktualizacji urządzeń w różnych lokalizacjach nie udawały się.
    Wydaje się że od tamtej pory jest OK. DSM 6.1.3-15152 Update 8 z 17.10 idzie bez problemu.
  • Poziom 14  
    no ja mam Update6 i niestety nie mogę znaleźć nowszego czyli u 8 na stronie
    Ktoś poratuje jakimś linkiem?
  • Poziom 19  
    Do różnych modeli wychodzą w odstępie nawet 2 tygodni poczekaj jeszcze.
  • Poziom 14  
    Znalazłem rozwiązanie- temat tak prosty, że aż mnie zaskoczył, w urządzeniu zresetowała sie godzina i to był problem przy wyszukiwaniu aktualizacji