witam i do sedna.
w moim traficu 2007r 250000km 2.0 dci wystąpił problem (na początku) z wtryskami. ponieważ posłuszności odmówił jeden to jeden został wymieniony. jego objawy to to ze silnik za raz gasł po jego uruchomieniu. po wyjęciu wtyczki wtrysku silnik chodził na trzech cylindrach. teraz po wymianie felernego wtrysku wszystko działa ok dopóki nie zacznę gwałtownie przyspieszać autem. czyli jeżeli jadę spokojnie do 2tys obrotów wszystko gra. moje podejrzenia padają na filtr paliwa (tak jakby był zapchany i nie nadąża filtrować paliwa.), po jego wyjęciu stwierdziłem ze jest koloru czarnego. drugie co podejrzewam to zawór na powrocie paliwa. trzecia myśl to problemy z pompą wysokiego ciśnienia.
dodam tylko ze przebieg jest na 100%, auto znam od początku jak kupili go moi znajomi z salonu.
bardzo proszę o wskazówki
w moim traficu 2007r 250000km 2.0 dci wystąpił problem (na początku) z wtryskami. ponieważ posłuszności odmówił jeden to jeden został wymieniony. jego objawy to to ze silnik za raz gasł po jego uruchomieniu. po wyjęciu wtyczki wtrysku silnik chodził na trzech cylindrach. teraz po wymianie felernego wtrysku wszystko działa ok dopóki nie zacznę gwałtownie przyspieszać autem. czyli jeżeli jadę spokojnie do 2tys obrotów wszystko gra. moje podejrzenia padają na filtr paliwa (tak jakby był zapchany i nie nadąża filtrować paliwa.), po jego wyjęciu stwierdziłem ze jest koloru czarnego. drugie co podejrzewam to zawór na powrocie paliwa. trzecia myśl to problemy z pompą wysokiego ciśnienia.
dodam tylko ze przebieg jest na 100%, auto znam od początku jak kupili go moi znajomi z salonu.
bardzo proszę o wskazówki