Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Simson - jaki model kupić? Czym się różnią?

24 Maj 2015 18:29 957 7
  • Poziom 9  
    Witam posiadam quada lecz jest on już na mnie za mały i rozmyślałem nad zakupem kolejnego ale stwierdziłem że jeszcze przyjdzie na to czas więc postanowiłem szukać jakiegoś motoru dość niedrogiego ale za to niezawodnego i zrywnego.
    Po namysłach mój wybór padł na simsona lecz zbytnio nie znam się na modelach i czym się różnią itp. dlatego chciałbym wiedzieć jaki model kupić ponieważ jest ich kilka (s50 , s51 , s70 itd.).
    Czekam na odpowiedź i liczę na pomoc .

Pozdrawiam.

Dodam iż niewiedziałem w jakim dziale to umieścić w razie problemów proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 27  
    Zacznij od Wikipedii masz tam fajne zestawienia (porównania) poszczególnych modeli. Osobiście polecam model z 70cm silnikiem.
  • Poziom 9  
    Hmm w moim województwie niewiele ich jest . Co myślicie nad wersją s51 ? , zdoła wyciągnąć te 70km/h i nada się do jazdy po drogach polnych?
  • Poziom 25  
    70km/h to max 50/60cc śmiało można jeździć po polnych ubitych drogach.

Główne różnce
    1.Skuter/rama klasyczna ew. enduro.
    2.3 lub 4 biegi
    3. Różne instalacje głównie zapłon platynkowy/elektroniczny + różne rodzaje ładowania akumulatora i przerywacza kierunkowskazów.

To wszystko.
  • Poziom 20  
    Polecam ci kupić Ogara. Z tego względu że znaleźć w dobrym stanie i w dobrej cenie Simsona to duży problem.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    plumbum22 napisał:
    Polecam ci kupić Ogara. Z tego względu że znaleźć w dobrym stanie i w dobrej cenie Simsona to duży problem.

Ogara nie chce ponieważ mam już jednego rometa a z resztą ogar jest dla mnie za słaby.

Dodano po 2 [minuty]:

doms51 napisał: