Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

e5372s-32 Huawei brak sieci i WiFi.

25 Maj 2015 18:57 1065 6
  • Poziom 6  
    Witam, mam problem z routerem mobilnym firmy HUAWEI e5372s-32 z sieci PLAY i kartą sim w PLAY(karta sim działa- testowana) mianowicie, pewien czas temu wyświetlacz w nim przestał ukazywać dane, zasięg... Czyli to co pierwotnie zostało ustalone i świeci się tylko i wyłącznie na biało, kiedyś miał przebłyski formy i wracały dane z całą resztą lecz teraz to już tylko biel. Nie było to problemem, ponieważ operowałem nim z aplikacji na androidzie. Wystarczyło go uruchomić, generował WiFi, telefon się łączył i było ok. Lecz teraz coś się stało, nie mam pojęcia co, przestał generować WiFi i nie widzi go ani laptop ani smartfon. Połączenie przez USB też nic nie daje. Wcześniej zaraz po włączeniu ekran wygasał i wszystko było OK. Teraz podświetla się cały czas, może wyświetla się jakiś komunikat, nie wiem nie widzę. Gwarancja nie jest już aktualna, ponieważ karta gwarancyjna została zgubiona/wyrzucona...
    W momencie gdy podłączałem modem przez USB pod laptop to automatycznie bez żadnych aplikacji łączyły się ze sobą i sieć była aktywna- czyli nie ma żadnego programu którym można by było go zdiagnozować tak jak w przypadku innych modemów bez baterii w środku i nie generujących WiFi.
    Teraz chciałbym zaznaczyć czego szukam. Czy jest może dostępny jakiś program który potrafiłby wykryć połączenie modemu z laptopem przez USB? (W menadżerze nic nie widać), czy jest program który potrafiłby naprawić ten model modemu lub przywrócić ustawienia fabryczne? (przycisk reset zdaje się nie reagować) lub wgrać soft starszy bądź nowszy przez taki właśnie program. Zaznaczam, że komputer go nie widzi ale jak było WiFi to się ze sobą łączyły bez żadnych komunikatów.
    Modem przestał generować WiFi w momencie gdy mi się rozładował, podłączyłem go do ładowania automatycznie się włączył, (jak zawsze), przytrzymałem przycisk power/off, (jak zawsze) aby przejść z trybu ładowania do trybu generowania WiFi i to już był dziwny moment bo zwykle trzeba czekać na restart ok 3-4s a teraz trwało to 10s czyli tj. przy procesie wyłączania.
    Wiem, że napisałem małe opowiadanie ale w sumie mniej się nie dało. Jeśli brakuje jakiś informacji to proszę o komentarz.
    Może ktoś ma taki modem i potrafi mnie pokierować co wciskać aby przestawić go na inny tryb. Podejrzewam, że mógł się włączyć tryb W-LAN ale nie pamiętam jak to szło aby go wyłączyć manualnie przez modem.
    Z góry dziękuję za uwagę i pomoc. Niech ktoś spróbuje mnie poratować.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Podłącz E5372 po USB i zaloguj się na stronę 192.168.8.1 do panela administracyjnego.
  • Poziom 6  
    Nie działa, bo nie generuje sieci i tym samym nie łączy się z komputerem i stroną.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Przy połączeniu kablowym po USB? Powinieneś mieć połączenie lokalne i dostęp do strony konfiguracyjnej.
  • Poziom 6  
    W takim razie modem nie generuje żadnej sieci. Jakieś pomysły co mogło się stać? Nawet takie założenia, np czy antena w tym urządzeniu jest wpinana do płytki na "pasek" który mógłby się wypiąć? Czy to raczej coś z systemem? Nie ukrywam, że zależy mi na tym urządzeniu bo tanie to ono nie jest i czuje, że da się je naprawić bo po prostu się rozładowało i po włączeniu przestało wytwarzać sieć...

    Dodano po 3 [godziny] 13 [minuty]:

    pomęczyłem się trochę i kolejne odkrycie jest takie, że bez karty sim modem uruchamia się i reaguje normalnie na podświetlanie ekranu, ekran również się wygasza a nie tak jak w przypadku pracy z kartą ciągle podświetla. Tak jakby cały czas był tam jakiś komunikat. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

    Dodano po 3 [minuty]:

    bez karty sim ale będąc podpiętym pod ładowarkę. Bez ładowarki nadal cały czas się podświetla...
  • Poziom 6  
    Potrafi ktoś pomóc??
  • Poziom 6  
    Modem na początku trafił do rąk pewnego jegomościa z lombardu, który zna się na rzeczy, lecz nie potrafił podłączając go pod PC nawiązać z nim połączenia. Mimo tego iż posiadł oprogramowanie. Nic nie pomogło. Więc za wspólnym porozumieniem wysłaliśmy modem do serwisu. Czekam na efekty. Jeśli uda się go naprawić i będzie jakaś informacja co się stało to zdam relację, tak aby inni czytając to mający podobny problem mieli świadomość tzw. kaplicy :D