Witam!
Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI.
Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali
-Wymieniony filtr paliwa
- wyjęte i sprawdzone wtryski
- wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar
- podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe)
- podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy)
- nowy czujnik ciśnienia na listwie CR
- sprawdzone przewody od czujników do sterownika
Podczas kręcenie uzyskuje około 160 obrotów, pompa daje ciśnienie około 260bar.
Z plaka odzywa się ale jakby nie równo chodził.
Błędów nie ma po wykasowaniu. Po scholowaniu był błąd nie zgrywania się wałka z wałem korbowym. Rozrząd sprawdzony jest idealnie w punktach.
Jakieś podpowiedzi? Już mi ręce opadają.
Jakie powinno być ciśnienie na listwie podczas rozruchu?
Mam problem ze Sprinterem 316CDI 2.7CDI.
Samochód zgasł w czasie jazdy i nie pali
-Wymieniony filtr paliwa
- wyjęte i sprawdzone wtryski
- wyjęta i sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia na stole daje okolo 1000bar
- podstawiony czujnik wału, wałka rozrządu (nowe)
- podstawiony regulator ciśnienia na listwie CR (nowy)
- nowy czujnik ciśnienia na listwie CR
- sprawdzone przewody od czujników do sterownika
Podczas kręcenie uzyskuje około 160 obrotów, pompa daje ciśnienie około 260bar.
Z plaka odzywa się ale jakby nie równo chodził.
Błędów nie ma po wykasowaniu. Po scholowaniu był błąd nie zgrywania się wałka z wałem korbowym. Rozrząd sprawdzony jest idealnie w punktach.
Jakieś podpowiedzi? Już mi ręce opadają.
Jakie powinno być ciśnienie na listwie podczas rozruchu?