Witam Wszystkich
Ponieważ jest to mój pierwszy post i temat zarazem na Forum Elektrody, chciałbym się gorąco przywitać i przejść do pytania. Mam do zainstalowania pilot zamka centralnego, który chciałbym podłączyć samodzielnie w swoim Mercedesie A140. Konkretne dane tego pojazdu, to:
Mercedes A140 W168 rocznik 1998, wersja bez klimatyzacji.
Silnik: benzyna, pojemność 1397 cm3. 60,00 kW.
W tym pojeździe, zamek centralny sterowany jest pneumatycznie pompką, która umiejscowiona jest w okolicach koła zapasowego, z tyłu. Oryginalnie, nie posiada on pilota, trzeba otwierać pojazd kluczykiem. Z jednego z tematów na Elektrodzie wynika, że cały układ, należy zainstalować w okolicach nóg pasażera i tam należy "złapać" odpowiednie przewody o czym pisał Pan Norbert S:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic441130.html
Problem w tym, że ta instrukcja, nie jest dla mnie do końca jasna i prosiłbym o bardziej szczegółowe wytłumaczenie, jak mam swój zestaw podłączyć. Zestaw ten kupiłem na allegro w cenie 39 PLN.
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. W załączniku posyłam zdjęcia układu, z widocznymi przewodami oraz instrukcję. Bardzo proszę o pomoc w podłączeniu.
Serdecznie pozdrawiam,
Adam.

Ponieważ jest to mój pierwszy post i temat zarazem na Forum Elektrody, chciałbym się gorąco przywitać i przejść do pytania. Mam do zainstalowania pilot zamka centralnego, który chciałbym podłączyć samodzielnie w swoim Mercedesie A140. Konkretne dane tego pojazdu, to:
Mercedes A140 W168 rocznik 1998, wersja bez klimatyzacji.
Silnik: benzyna, pojemność 1397 cm3. 60,00 kW.
W tym pojeździe, zamek centralny sterowany jest pneumatycznie pompką, która umiejscowiona jest w okolicach koła zapasowego, z tyłu. Oryginalnie, nie posiada on pilota, trzeba otwierać pojazd kluczykiem. Z jednego z tematów na Elektrodzie wynika, że cały układ, należy zainstalować w okolicach nóg pasażera i tam należy "złapać" odpowiednie przewody o czym pisał Pan Norbert S:
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic441130.html
Problem w tym, że ta instrukcja, nie jest dla mnie do końca jasna i prosiłbym o bardziej szczegółowe wytłumaczenie, jak mam swój zestaw podłączyć. Zestaw ten kupiłem na allegro w cenie 39 PLN.
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. W załączniku posyłam zdjęcia układu, z widocznymi przewodami oraz instrukcję. Bardzo proszę o pomoc w podłączeniu.
Serdecznie pozdrawiam,
Adam.