Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

aplikacja Cineman w Smart tv Samsung

26 Maj 2015 20:19 906 4
  • Poziom 13  
    Jeden ze znajomych ma problem ze Smartem w Samasungu (UE40H6400). W zasadzie wszystkie aplikacje są OK - z wyjątkiem Cineman.pl
    Wraz z telewizorem w styczniu br. otrzymał, promocyjny pakiet Cineman na 26 premier filmowych – obejrzał dotąd kilka filmów ale od ostatniego piątku, wystąpił jakiś problem – filmy próbkują, szatkują, obraz i dźwięk się zatrzymuje. Zajawka (podgląd) wybranego filmu wyświetla się poprawnie ale samo oglądanie filmu jest prawie niemożliwe... tak jakby transfer z serwera Cineman był za wolny...?
    Pakiet promocyjny Cineman jest aktywny, sprawdzona prędkość łącza nie wolniejsza niż 40/8 Mb/s, ping 45 ms, sprawdzono połączenie telewizora i rutera po kablu oraz przez wifi .
    Inne aplikacje z filmami (tvp, wp, onet, ipla, youtube, hbo) działają bez problemów.
    Co jeszcze trzeba sprawdzić, jaki może być powód?
  • Poziom 39  
    Niedawno wyszła nowa aktualizacja oprogramowania, niech ją wgra.
  • Poziom 13  
    Dziękuję za odpowiedź... tylko czy mógłbym prosić o doprecyzowanie - aktualizację czego?
    I jak ją wprowadzić bo Telewizor ma ustawioną aktualizację automatyczną więc chyba sam się aktualizuje a aktualizacje Cinemana to jak wprowadzić? I gdzie ją znaleźć?
    Sąsiad ma 70 lat a ja jestem z zawodu akuszerem - stąd moje pytania...
  • Poziom 13  
    Ponaglony grzecznie przez "system" zamykam temat.
    Zwłoka wynikła z powodu zarobkowego wyjazdu do jednego z bliskich wschodnich krajów w którym, niestety bywają kłopoty z dostępem do netu. Nie miałem też kontaktu z zainteresowanym właścicielem telewizora.

    Jeśli chodzi o nie działającą, jedną konkretną aplikacje, w Samsungu Sąsiada (o co pytałem) - to problem sam się rozwiązał... kilka dni później, telewizor przestał się Sąsiadowi załączać - jak się potem dowiedziałem, po stwierdzeniu przez serwis uszkodzenia płyty systemowej (czy coś podobnego) - sprzedawca wymienił Sąsiadowi telewizor na nowy, w którym wszystkie aplikacje chodzą bez problemów.

    Jak przekazał mi Sąsiad... wielkie szczęście że samodzielnie nie zabrał się za aktualizacje swego Samsunga na gwarancji - te telewizory zalogowane i podłączone do internetu, gdy trzeba aktualizują się same... a wszelkie samodzielne aktualizowanie kończy się pozbawieniem uprawnień gwarancyjnych.

    Dziękuje i serdecznie pozdrawiam wszystkich którzy zainteresowali się zgłoszonym problemem.