Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Centralny zamek renault clio II 2001r.

Hunter092 27 May 2015 19:00 4755 17
IGE-XAO
  • #1
    Hunter092
    Level 7  
    Witam- jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość:)
    Jestem posiadaczem renault clio II 2001 (po lifcie) i nie działa mi pilot od centralnego- działał do momentu aż bateria padła- po wymianie baterii zdechł zupełnie (kupiłem auto tylko z jednym kluczykiem). Poszukiwałem inf w necie ale bez skutku. Nie bardzo wiem jak się z tym uporać. Dodatkowo gdy zamykam auto z kluczyka od strony kierowcy to strona pasażera się nie zamyka (auto 3 drzwiowe). Za wszelkie rady dziękuję :)
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • IGE-XAO
  • #3
    Hunter092
    Level 7  
    Czemu mam go przelutować skoro rozkodował mi się pilot i chciałbym go po prostu zakodować ponownie.
  • IGE-XAO
  • #4
    Hunter092
    Level 7  
    ktoś wie czy można samemu zakodować kluczyk i ewentualnie jak to zrobić?
  • Helpful post
    #5
    arlid
    Level 12  
    Wcześniej przed wymianą baterii w kluczyku wszystko było ok? Zobacz taki trik.:
    1. Kluczyk w stacyjkę, włącz zapłon, naciśnij i przytrzymaj przycisk zamykania/otwierania
    2. To samo tylko naciśnij i przytrzymaj z kluczykiem w drzwiach kierowcy.
  • #6
    Hunter092
    Level 7  
    tak jak kupiłem go to pilot działał (po paru dniach bateria padła, którą wymieniłem i dalej nie działa) sprawdzę ten trik jak wrócę z pracy i napisze czy coś to dało :)
  • #7
    Hunter092
    Level 7  
    Dzięki arlid - zrobiłem jak napisałeś i pilot odżył :)
    Natomiast nurtuje mnie dalej sprawa z zamykaniem kluczykiem- dlaczego zamykają się tylko drzwi kierowcy, a pasażera nie ( pilot zamyka wszystko). Ktoś coś wie?:) z góry dzięki! :)
  • #8
    arlid
    Level 12  
    Super, że działa. Możesz napisać, który sposób okazał się skuteczny - drzwi, czy stacyjka?Może tak być zakodowana centralka od alarmu - czy przed wymianą baterii i z kluczyka działało wszystko i zamykało od razu wszystkie drzwi?
  • #9
    Hunter092
    Level 7  
    Drzwi dopiero pomogły- na stacyjkę centralny nie zareagował. A jeśli chodzi o wcześniejsze działanie kluczyka to ciężko mi powiedzieć czy działał czy nie. Auto dopiero co kupiłem i przywiozłem na lawecie ( jak kupowałem sprawdziłem tylko centralny-działał ale kiepsko więc od razu wiedziałem że bateria do wymiany). Z uwagi na brak OCe(auto na niemieckich tablicach) nie jeździłem nim przez parę dni i gdy kolega chciał obejrzeć to centralny już nie zaskoczył. Także czy ten kluczyk wcześniej działał czy nie na wszystkie drzwi nie umiem powiedzieć :)
  • #10
    arlid
    Level 12  
    OK. Musiałbyś sprawdzić jak to jest połączone, skonfigurowane. Kiedyś widziałem już przypadek, gdzie kluczyk zamykał również tylko te drzwi, w których "siedział" - lub relatywnie bagażnik. Tam kwestią okazała się zmiana w kodowaniu centralki.
  • #11
    marekwodniak
    Level 16  
    Lub uszkodzone siłowniki zamka centralnego.
  • #12
    jurekk55
    Level 36  
    Proszę się zapoznać ze schematem elektrycznym do tego samochodu .
    Nie byłoby takich "mądrości"
    arlid wrote:
    Kiedyś widziałem już przypadek, gdzie kluczyk zamykał również tylko te drzwi, w których "siedział" - lub relatywnie bagażnik.
  • #13
    Hunter092
    Level 7  
    Uszkodzone żadne siłowniki nie są gdyż przycisk blokady drzwi na konsoli obok radia bez problemu zamyka wszystko. Niestety pilot znów umarł więc problem musi leżeć gdzieś w odbiorniku sygnału z kluczyka.
  • #14
    jurekk55
    Level 36  
    Hunter092 wrote:
    Niestety pilot znów umarł więc problem musi leżeć gdzieś w odbiorniku sygnału z kluczyka.


    Skąd ten wniosek ? Może to wina nadajnika ?Zacznij sprawdzać konkretne elementy układu i opisz wyniki
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #16
    Hunter092
    Level 7  
    syrius32- dzięki za wypowiedź to wiele wyjaśnia:)

    Dodano po 2 [minuty]:

    jurekk55 - możesz mieć rację- moja wypowiedź to tylko przypuszczenie- niestety w tej chwili nie mam możliwości sprawdzenia co jest przyczyną takiej sytuacji- pobawię się z tym dopiero w lipcu- sierpniu ( brak przyrządów jakichkolwiek i czasu)
  • #17
    Ernest22
    Level 1  
    Witam. Mam problem ze swoją cliówką. To 2000 rok. Dzisiaj padła mi bateria w kluczyku. Wymieniłem ją, ale od tego momentu immobilizer raz go widzi, a raz nie. Zamek centralny zdechł. Próbowałem zrobić trik podany na tym forum, ale nie dał efektu. Najbardziej martwi mnie fakt, że dioda na kluczyku na daje znaku przy naciskaniu guzika. Jak ktoś może niech podrzuci jakąś wskazówke i w najgorszym razie ceny jakie będą na mnie czekać przy wymianie tego i owego.
  • #18
    Hunter092
    Level 7  
    Hejka w moim przypadku układ scalony padł w kluczyku. Podobno częsta usterka w tym aucie. Oddałem auto do mechanika, który wymienil uszkodzoną cześć układu i zapłaciłem za to 50zł.