Witam,
Mam problem z autem Renault Megane 2002 1,6 16V.
Zwracam się z prośbą w takiej sprawie - moim zdaniem mechanik źle przeprowadził usługę wymiany rozrządu. Rozrząd był wymieniony nie w serwisie Renault, z racji wieku auta naprawiał je w osiedlowym warsztacie.
Po wymianie przy przebiegu 115tys km i przejechaniu 300 km silnik stanął i nie chce odpalić, przyczyną jak się okazało była wygięta śruba rolki ślizgowej/prowadzącej, przy probie odkręcania śruby w czasie oględzin - nie wytrzymała i pękła.
Na zdjęciach widać jak mocno rolka tarła o obudowę pompy wody - jest cala zeszlifowana. Ja twierdze, ze mechanik po prostu nie dal podkładki/tulejki dystansowej pod rolkę. Mechanik twierdzi, ze podkładka była, wiec kazałem mu ją pokazać, ale niestety nie mógł jej znaleźć - nie można znaleźć czegoś, czego nie ma.
Moje pytania:
Czy taka podkładka tam występuje ? może ktoś pamięta?
Głowica nie jest jeszcze ściągnięta i nie wiem w jakim stanie są zawory, mechanik twierdzi ze zawory się uratowały. To się okaże, faktem jest ze rolka do wymiany i nowy pasek + uszczelka pod głowicą planowanie odwiercanie urwanej śruby itp. Wiadomo koszty.

Mam problem z autem Renault Megane 2002 1,6 16V.
Zwracam się z prośbą w takiej sprawie - moim zdaniem mechanik źle przeprowadził usługę wymiany rozrządu. Rozrząd był wymieniony nie w serwisie Renault, z racji wieku auta naprawiał je w osiedlowym warsztacie.
Po wymianie przy przebiegu 115tys km i przejechaniu 300 km silnik stanął i nie chce odpalić, przyczyną jak się okazało była wygięta śruba rolki ślizgowej/prowadzącej, przy probie odkręcania śruby w czasie oględzin - nie wytrzymała i pękła.
Na zdjęciach widać jak mocno rolka tarła o obudowę pompy wody - jest cala zeszlifowana. Ja twierdze, ze mechanik po prostu nie dal podkładki/tulejki dystansowej pod rolkę. Mechanik twierdzi, ze podkładka była, wiec kazałem mu ją pokazać, ale niestety nie mógł jej znaleźć - nie można znaleźć czegoś, czego nie ma.
Moje pytania:
Czy taka podkładka tam występuje ? może ktoś pamięta?
Głowica nie jest jeszcze ściągnięta i nie wiem w jakim stanie są zawory, mechanik twierdzi ze zawory się uratowały. To się okaże, faktem jest ze rolka do wymiany i nowy pasek + uszczelka pod głowicą planowanie odwiercanie urwanej śruby itp. Wiadomo koszty.





