Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 1.9 TDI - AG4 01n - elektrozawór EV6-EPC - odpowiedzialny za drżenie?

28 Maj 2015 23:14 1524 7
  • Poziom 8  
    Witajcie
    Mam problem z skrzynią automatyczną drży na 3 biegu przy niskich obrotach, i przy zejściu z wysokich obrotów również , czyściłem elektrozawór TCC ale brak rezultatu bez zmian , wstępnie już kładę diagnozę na konwerter ale ostatnia nadzieja mówi aby sprawdzić ten zawór EPC jeszcze, za co on odpowiada? jeśli by się przywieszał - wyświetli Vag?? I jeszcze pytanko , ktoś osobiscie wypinał taśmę z elektrozaworów- jest jakiś sposób na te kostki , jeden wypinałem i była tragedia... Skrzynia AG4 01n. Dziękuje i pozdrawiam!
  • Poziom 16  
    Nie znam się na tym zbyt dobrze ale mam sharana z ta skrzynią i powiem ci szczerze że remontowałem ją trzy razy zanim doszedłem z nią do porozumienia.Pozwoliło mi to ją w jakimś stopniu opanować.Drżenie to nic dobrego dla automata oznaczać może tylko rozbiórkę skrzyni im wcześniej tym lepiej uwierz mi wiem co mówię .W moim przypadku poprzedni właściciel dał silikon pod uszczelkę i to zabiło tą skrzynie .Jak teraz na to patrze i licze swoje koszty to najlepiej dać to firmie która się tym zajmuje bo ag4 nie jest droga w regeneracji a kosz naprawy samemu pozwoli ci zaoszczedzic może 500zł jak ci się uda jak nie to tak jak w moim przypadku kupiłbym za to jeszcze jednego takiego sharana.Ja na szczęście jestem mechanikiem i całość potraktowałem jako kolejną lekcję mechaniki bo jak bym był kimś innym to bym go spalił
  • Poziom 8