Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mazda 3 1.6 CD 2005r. - Po zatankowaniu brak mocy i nie odpala

smigol009 01 Jun 2015 11:33 4449 8
  • #1
    smigol009
    Level 13  
    Hej.
    W poprzednim roku na trasie po zatankowaniu auto traciło moc, kopciło wywalało błędy z wtryskami, egr-em. Były też problemy z uruchamianiem.
    Mechanik wymienił paliwo, filtr paliwa, auto odżyło.
    Wymienił też przy okazji EGR, ale to chyba nie dało zbyt wiele. Problemy po jakimś czasie wróciły, ale zawsze w tym przypadku Liqui moly diesel po dolaniu do baku rozwiązuje problem z dławieniem.

    Od kilku miesięcy było wszystko OK.
    Kilka dni temu zatankowałem w Lotosie, po tankowaniu auto zgasło zaraz po odpaleniu. Znów był problem z uruchomieniem. Dojechałem do celu i już nie odpaliłem.
    Znów wymiana paliwa, filtra. Pompa paliwa sprawdzona, daje dobre ciśnienie.

    Błędy ma takie:
    P0193 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit High Input
    P1180 - Fuel delivery system-low
    P1181 - Fuel delivery system-high
    P1632 - Smart generator malfunctions sensor/circuit

    Na co w tym wypadku można zwrócić uwagę? Wtryski? Dzięki.
  • #2
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Elektrozawór SCV na pompie do wymiany ,za wysokie ciśnienie na szynie.
  • #3
    smigol009
    Level 13  
    Mechanik sugeruje wyczyszczenie tego zaworu...
  • #4
    Stanisław Chwalisz
    Level 34  
    Nie widzę przeszkód ,jak pomoże.
  • #5
    smigol009
    Level 13  
    Zastanawia mnie tylko, czy poza błędami z komputera mechanik może jakoś ocenić czy faktycznie ta część jest do naprawy?
  • #6
    endriu233
    Level 21  
    Po wyczyszczeniu i powtórnym montażu sprawdzić jakie jest ciśnienie na szynie, jeżeli będzie niewłaściwe to musisz wymienić na nowy.
  • #7
    pioart
    Level 38  
    Sprawdź pompę w zbiorniku i sitko tam się znajdujące, wyczyść zbiornik /jeśli zamulony/, podstawić zasilanie paliwem z boku i zobaczyć czy odpali. Nie ma wstępnego ciśnienia paliwa to i na rampie nie będzie wystarczającego i będą błędy, no chyba że wtrysk wisi. Na plaka odpalaliście?
  • #8
    smigol009
    Level 13  
    Odebrałem auto od mechanika. Niby naprawione :)
    Po odpowietrzeniu układu paliwa mechanik szukał nieszczelności w układzie, ale potem zorientował się, że czujnik ciśnienia paliwa na listwie świruje. Więc naprawił go i oddał auto.
    Po przejechaniu 150km jest cały czas gitara.