Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

coś z silnikiem golf III

26 Maj 2005 22:08 3710 8
  • Poziom 10  
    mam powazny problem!
    otoz strasznie dymia spaliny przy rozgrzanym silniku, jest bialy dym z rury wydechowej i w tych dymach czuc olej. przy wykreconym korku wlewu oleju do silnika jest znaczny halas i wydmuchy powietrza. silnik to 1.8 benzyna przebieg 220.000 km co jest? czy cos jest nie tak? czy to cos powaznego ????
    z gory dziwekuje
  • Poziom 18  
    Typowy objaw zużytego silnika.Nieszczelny układ tłok -cylinder-pierścienie tłokowe .Prawdopodobnie spala olej.
    Pomiar ciśnienia sprężania dużo wyjaśni.
  • Poziom 25  
    Witam,krotko mowiac silnik do remontu.

    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    zbieraj pieniadze na silnik dlugo nie pojezdzisz
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Po prostu masz zuzyte uszczelniacze na zaworach i stad te dymienie i zuzycie oleju. Mozesz zmierzyc kompresje ale nie wierze w to ze silnik jest do remontu po przebieg 220 tys km na ten silnik to zaden przebieg. Mialem kiedys passata z tym silnikiem i mial przejechane duzo wiecej, nie bral mi oleju. Proponuje udac sie do autoryzowanego serwisu oni ci tam wymienia te uszczelniacze bez demontazu glowicy i bedziesz mial dobre czesci robota w miare wykonana. O ile dobrze pamietam to calkowty koszt wyniosl mnie okolo 250 zl.
    Choc moze sie zdarzyc ze po prostu ktos zajezdzil silnik ( jezeli nie jestes pierwszym wlascicielem lub nie znasz historii samochodu ) lub przebieg jest duzo wyzszy. Te silniki powinny wytrzymac bez remontu okolo 500 tys km przy regylarnych przegladach i na dobrych materialach eksploatacyjnych.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    kolego niewyrobisz na olej,polecam najszybciej wymien uszczelniacze na tlokach.pozdrawiam
  • Poziom 10  
    dzieki Wam za pomoc. byl u mnie mechnik no i trzeba zmienic pompe wodna bo nie dzialal uklad chlodzenia i sie strasznie silnik gotowal. z rury nie ciekl olej tylko woda bo to jak zgasilem silnik to to cos z rury szybko odparowalo a olej nie odparowuje. no i tez trzeba wymienic pasek rozrzadu bo od goracego silnika sie rozciagnol.
  • Poziom 29  
    Witam

    Marekk88 napisał:
    dzieki Wam za pomoc. byl u mnie mechnik no i trzeba zmienic pompe wodna bo nie dzialal uklad chlodzenia i się strasznie silnik gotowal. z rury nie ciekl olej tylko woda bo to jak zgasilem silnik to to cos z rury szybko odparowalo a olej nie odparowuje. no i tez trzeba wymienic pasek rozrzadu bo od goracego silnika się rozciagnol.


    Odpowiedz sobie na takie pytania
    1.Jaka była temperatura silnika bo może być do 100°C
    2.Czy załączał się wentylator przy chłodnicy
    3.Skąd tyle wody w gorącym układzie wydechowym, że aż kapie
    4.Czy ubywa płynu chłodzącego
    5.Gdzie znika olej
    6.Jak "mechanik" sprawdził wydatek pompy
    7.Czy to ten mechanik
    Pozdrawiam
    PS Gdyby w wydechu było tyle oleju, że aż kapie to silnik musiałby brać conajmnie litr na 100km, a przy niewygrzanym wydechu zawsze kapie woda - jeden z produktów spalania