Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna I 2,2TD

27 Maj 2005 02:19 7443 18
  • Poziom 16  
    Nie wiem co jest grane ale przychodzę do garażu i odpalam samochód a on odpala i zaraz gaśnie nie ma wolnych obrotów jak przytrzymam na gazie to chodzi ,a czasami jest tak że odpali i zmniejszają i zwiększają się na zmianę wolne obroty aż w końcu gaśnie.
    Może wie ktoś co mogło się stać?
  • Poziom 15  
    Nie pali się żadna kontrolka?
  • Poziom 16  
    To znaczy świeci mi serw ale to już dawno bo mam nie nabitą Klimę a pozatym to nic innego nie świeci.
  • Poziom 15  
    Problemy z klimą to tylko jeden problem, pewnie gdybyś podpiął się z jakimś czytnikiem kodów znalazłbyś inne usterki...

    A może układ paliwowy zasysa gdzieś powietrze?
    Filtr paliwa?
    Czy te objawy występują tylko na zimnym silniku?
  • Poziom 16  
    Chwilowo przeszło i było wszystko OKI ale znowu teraz na ciepłym silniku po trasie przyjechałem i na wolnych zaczął skakać a potem zgasł.
  • Poziom 9  
    sprawdź czujnik temperatury
  • Poziom 16  
    Sprawdziłem filtr paliwa był zasyfiony wymieniłem na nowy i teraz coś się całkiem pochrzaniło bo nie wchodzi w obroty i kopci na biało.
  • Poziom 15  
    A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu?

    Dziwne że Ci zaczął kopcić...

    Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest branie oleju (gdy tylko olejowe pierścienie są uszkodzone).

    Wiem że troche strasze ale martwi mnie to kopcenie.
  • Poziom 16  
    Wydaje mi się że sprężanie jest oki nie bierze oleju ani nie ciśnie kompresji przez miarkę bardziej mi się pompa nie podoba bo on nie wchodzi na obroty a jak pod pompuje pompką ręczną to wzrastają troszkę obroty.
  • Poziom 15  
    Postaraj się dowiedzieć jakie jest ciśnienie na wejściu wtryskiwaczy.

    Jest jeszcze opcja że filtr na za małą przepustowość i jest za dużym obciążeniem dla pompy. Podłącz na chwilę obwód paliwa na starym filtrze (o ile go jeszcze masz) albo pomiń filtr i dawaj bezpośrednio.

    Zobacz też pod autko czy gdzieś jakiś kamień nie przywalił w przewód paliwowy i go nie zagiął.
  • Poziom 16  
    Cały prawie dzień się bawiłem ,wykręciłem elektrozawory pompy wtryskowej wyczyściłem i jest wszystko oki mam nadzieję że już mu nie będzie odbijać ,jeżdżę już kilkanaście lat francuzami dieslami i pierwszy raz odmówił mi posłuszeństwa .
    Dzięki ci Puciu[/b] za zainteresowanie pozdrawiam.
  • Poziom 16  
    Chciałem sprawdzić jeszcze wtryski czy ktoś wie jakie ciśnienie ma być ustawione?
  • Poziom 16  
    Przez dłuższy czas wszystko działało dobrze a teraz znowu się coś porobiło -zapala dobrze od pierwszego ,gdy się dodaje gazu na biegu jałowym silnik przerywa i kopci na biało .
    Może ktoś zna się da Dislach.
  • Poziom 17  
    Proponował bym sprawdzić świece żarowe przy jednej uwalonej mogą byc takie objawy.
  • Poziom 39  
    Mnie wygląda na nieszczelność układu paliwowego. Układ paliwowy pompuje do cylindrów także powietrze i silnik nie ma co przetwarzać na energię mechaniczną. Także biłe dymienie o tym świadczy. Prawdopodobnie spaliny mają intensywny nieprzyjemny zapach. Rada jedna . Szukać i likwidować. Możesz się upewnić zakładając w pobliżu pompy wtryskowej kawłek rurki przezroczystej (czasem na przelewie) Spodziewam się pęcherzy powietrznych.
  • Poziom 16  
    Wymieniłem przewód paliwowy od filtra do pompy wtryskowej teraz jest lepiej już tak nie kopci ,tylko martwi mnie jeszcze to że jak przytrzymam gaz około 3tys.obrotów na biegu jałowym to ma takie momenty że puści kopułę dymu zazwyczaj na niebiesko i potem znowu jest oki.
  • Poziom 1  
    Witam Cię kolego. Otóż masz taki sam problem jak ja nie dawno. Nerwy mi siadły jak zaczęliśmy podejrzewać pompę wtryskową, ale jak się okazało to padła OBUDOWA FILTRA PALIWA, jest tam uszczelka i poprostu ona się już przetarła. Nie wiem czy idzie kupić samą uszczelkę, bo sama używana obudowa to koszt 300-400zł i to używka ;( ja mam teraz od Golfa III i śmiga :)
  • Poziom 9  
    Witam Od ostatniego wpisu minęło już trochę czasu ale mam podobny problem ze swoją laguną 2.2TD. Odpala bez problemu tylko nieraz w czasie jazdy potrafi szarpać a nieraz nawet zgaśnie ale potem można odpalić i dalej jechać. Zauważyłem powietrze za filtrem paliwa, (przed filtrem nie ma) i nie działa pompka na wierzchu filtra. Czy może przez to gasnąć silnik.