Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Licznik motocyklowy Ktm / husaberg wylacza sie

bandzior020 04 Cze 2015 17:38 1824 12
  • #1 04 Cze 2015 17:38
    bandzior020
    Poziom 8  

Licznik motocyklowy Ktm / husaberg wylacza sie Licznik motocyklowy Ktm / husaberg wylacza sie

Witam czy jest mozliwosc okreslenia co jest na zdjeciu ? Jest to licznik motocyklowy wlacza sie po czym zamiast pokazania menu glownego gasnie. Ja jestem zielony w temacie ale wydaje mi sie ze jest spalone to co na foto zaznaczylem strzalka. Zwracam sie do fachowcow w pomocy w okresleniu co to jest, jak to sprawdzic, czy mozna wymienic, gdzie kupic itp. itd wszelkie przydatne info mile widziane

0 12
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #2 04 Cze 2015 18:54
    pawlik118
    Poziom 23  

Wydaje mi się że jest to równoległy warystor zabezpieczający układ przed zwbyt wysokim napięciem na zasilaniu. http://en.tdk.eu/inf/75/db/CTVS_09/Standard__CU.pdf

może on się uszkodzić w przypadku "przeładowania" akumulatora podczas jego ładowania w motocyklu, bez odłączania aku od instalacji. Warystor ten należałoby wymienić. Możliwe, że nie tylko on będzie uszkodzony. Nie widać na jakie powinien być napięcie. Trzeba je zmierzyć w tym miejscu, i zamontować warystor o napięciu nieco wyższym niż zmierzone (+20% mniej więcej)

1
  • Sklep HeluKabel
  • Pomocny post
    #3 04 Cze 2015 20:47
    BANANvanDYK
    Poziom 38  

http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/KTM/625-LC4-Dashboard/board-top.jpg
    Licznik włącza się automatycznie po przekręceniu kołem.
    Dziwne, jak Ci działa, skoro brakuje diody która znajduje się w szereg z zasilaniem +12V? Odlutowała się po zwarciu?