Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung galaxy s5 nie łączy się z wifi

06 Cze 2015 14:02 2034 8
  • Poziom 6  
    Nie mogę się połączyć z telefonem (samsung galaxy s5) z wifi. Zaznaczam, że jestem totalnie zielona w temacie, więc z góry proszę o zrozumienie jeśli napiszę jakieś bzdury. W każdym bądź razie, mój problem polega na tym, iż nie mogę połączyć się telefonem z siecią domową. Komputer i inne urządzenia łączą się bez problemu, natomiast kiedy próbuję się połączyć z samsungiem nie dzieje się absolutnie nic. Telefon znajduje moją sieć, wpisuję hasło (które musiałam zmienić, jak również sposób zabezpieczeń z WAP na WPA, nawet na chwilę próbowałam się łączyć bez włączonych zabezpieczeń, ale nic to nie dało) wyskakuje komunikat, że sieć zapisana, ale dostępu do internetu nie ma. Restartowałam też livebox, ale sytuacja się powtarza. Port wifi w telefonie nie jest uszkodzony, ponieważ z innymi sieciami się łączy. W ustawieniach też raczej nie jest nic namieszanie, ponieważ w telefonie były niedawno przywrócone ustawienia fabryczne. Co można zrobić? Byłabym bardzo wdzięczna za jakieś porady.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Jaki to livebox? Jeśli to Livebox 1 "książka" to przed połączeniem nowego urządzenia trzeba nacisnąć przycisk REG na spodzie urządzenia.
  • Poziom 6  
    Tak to właśnie ten livebox i już kilka razy naciskałam wspomniany przycisk, ale efekt niestety ten sam
    Spróbuj jeszcze raz ( są tam 3 przyciski, w tym 2 wystające). Jak naciśniesz prawidłowy to dioda od WiFi zacznie mrugać.
  • Poziom 6  
    Spróbowałam jeszcze raz i nic. Problem też w tym, że kiedy naciskam ten przycisk to livebox automatycznie wraca do zabezpieczeń, WEP a to jest 26- znakowy kod a ja w telefonie mogę wpisać tylko 13 znaków.