Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo s40 1,8 1996 - Co grozi przelanie płynu hamulcowego?

emitel 09 Cze 2015 19:08 1113 18
  • #1 09 Cze 2015 19:08
    emitel
    Poziom 9  

    Jeśli naleje do końca
    Zbiorniczek nie ma min i max a nakrędka ma taką gumową uszczelkę i jak zakręcam to ta uszczelka dotyka płynu.
    Czytałem w necie że nie wolno nalewać na max dlaczego?
    Czy to może powodować blokowanie się kół?

    1 18
  • Sklep HeluKabel
  • #2 09 Cze 2015 19:29
    szwagros
    Poziom 30  

    emitel napisał:
    Czytałem w necie że nie wolno nalewać na max dlaczego?
    Bo się przeleje i zeżre lakier.
    emitel napisał:
    Czy to może powodować blokowanie się kół?
    Nie.

    0
  • #4 10 Cze 2015 06:57
    emitel
    Poziom 9  

    To jaki jest powód że nadal się felga grzeje podczas jazdy?

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #6 10 Cze 2015 15:24
    emitel
    Poziom 9  

    Był naprawiany 2 krotnie już i wymieniona została reperaturka
    Wiec chyba to odpada bo chyba by to naprawili nie?
    To samo jest w kole lewym i prawym tył
    Przednie tarcze są zimne podczas jazdy

    Dodano po 51 [sekundy]:

    A auto z ABSem ma korektor siły hamowania?

    0
  • #7 11 Cze 2015 07:06
    szwagros
    Poziom 30  

    emitel napisał:
    A auto z ABSem ma korektor siły hamowania?
    Nie.
    Sprawdzałeś czy faktycznie koła ciężko się obracają i czy klocki trą o tarcze? Może problem nie jest z hamulcami a np z łożyskami?

    0
  • #9 11 Cze 2015 08:38
    pitool
    Poziom 30  

    Auto już dawno pełnoletnie to już pewnie wężyki hamulcowe puchną.

    0
  • #10 11 Cze 2015 14:09
    emitel
    Poziom 9  

    Dziękuje bardzo w imieniu mojego samochodziku za obrażanie go :(

    No przewody wszystkie te elastyczne przy kołach mam nowe Boscha wymieniłem je.

    A skad ta pewność? Na forum podają że korektor ten siły hamowania najprostszy jest chyba wrażliwy na obciążenie a tył mu siedzi (może przez pełny bak paliwa, zbiornik i gaz i koło zapasowe i pare rupieci)

    Ręczny luzowałem tak że luźny był wiec to nie to.
    Jak auto podniosę to na poczatku te tylne koła ciężko się obracają i klocki cały czas dotykają i jak opukam je z każdej strony to kręcą się elegancko i sporo mija jak się zatrzymają. Ale wystarczy zaciągnąć i puścic ręczny albo wcisnąć nożny i jest to samo. Więc jak auto jedzie po dziurach powinny za każdym razem hamulce puszczać bo jak mówiłem wystarczy kołem troszke poruszać i juz nie trzymają.

    0
  • #12 11 Cze 2015 14:32
    emitel
    Poziom 9  

    Mówię że regenerowałem 2 krotnie wszystkie uszczelki nowe i wysmarowany

    0
  • #13 11 Cze 2015 15:10
    grzeskk
    Poziom 30  

    Czy uszczelka w tłoku też wymieniona? Czy klocki nie stoją w zacisku?

    0
  • #14 11 Cze 2015 15:54
    szwagros
    Poziom 30  

    Po zahamowaniu odkręć odpowietrznik. Jeśli po tym klocki nie będą tarły o tarczę, tzn że z zaciskiem jest wszystko w porządku.

    0
  • #15 11 Cze 2015 18:27
    emitel
    Poziom 9  

    Mechanicy mi to robili i to 2 mechaników
    Zostały wymienione wszystkie uszczelki poza tłokiem metalowym.
    Hamulce elegancko chwytają ale raz na jakis czas felga aż parzy.

    0
  • #16 11 Cze 2015 18:32
    szwagros
    Poziom 30  

    emitel napisał:
    Mechanicy mi to robili i to 2 mechaników

    To reklamuj aż będzie dobrze.

    0
  • #17 11 Cze 2015 18:44
    domex32
    Moderator na urlopie...

    emitel napisał:
    Był naprawiany 2 krotnie już i wymieniona została reperaturka


    Mogli źle złożyć.

    Gumka obrócona o 180 stopni daje taki efekt.

    Uszczelnienie w środku tłoczka, uszkodzone będzie pompować płyn przy hamowaniu między tłok a mechanizm ręcznego, hamulec nie zawsze będzie odbijał.


    Reklamuj usługę, lub zmień mechaników, hamulce to nie zabawa.

    emitel napisał:
    Jak auto podniosę to na poczatku te tylne koła ciężko się obracają i klocki cały czas dotykają i jak opukam je z każdej strony to kręcą się elegancko i sporo mija jak się zatrzymają. Ale wystarczy zaciągnąć i puścic ręczny albo wcisnąć nożny i jest to samo. Więc jak auto jedzie po dziurach powinny za każdym razem hamulce puszczać bo jak mówiłem wystarczy kołem troszke poruszać i juz nie trzymają.


    No i tu też potwierdzasz, że został popełniony błąd w sztuce.

    emitel napisał:
    A skad ta pewność? Na forum podają że korektor ten siły hamowania najprostszy jest chyba wrażliwy na obciążenie


    W autach wyposażonych w układ ABS, korektor sił hamowania jest w zespole ABS, i polega na permanentnym rozkładzie sił hamowania bez względu na obciążenie.

    0
  • #18 12 Cze 2015 12:22
    emitel
    Poziom 9  

    ale w Volvo mówili że jest mechaniczny pod autem

    0
  • #19 12 Cze 2015 12:29
    domex32
    Moderator na urlopie...

    emitel napisał:
    ale w Volvo mówili że jest mechaniczny pod autem


    W takim razie popaść na nim przewód, zobacz czy kolo się zluzuje.

    0