Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wspomaganie renault megane scenic 2.0 1997

Kermit2015 11 Cze 2015 22:28 993 13
  • #1 11 Cze 2015 22:28
    Kermit2015
    Poziom 5  

    Witam wszystkich forumowiczów. A wiec tak jak w temacie napotkałem problem z moja renóweczka która posiadam od października 2014 roku a wiec problem dotyczy wspomagania kierownicy. Pewnego razu parkujac pod zakladem pracy zapiszczal mi dosyc ostro pasek klinowy i zapalala sie kontrolka od alternatora pomyslalem ze cos z paskiem heh po pracy odpalilem samochod ruszylem i wszystko git w trakcie skrecania sytuacja sie powtorzyla doszedlem do wniosku ze problem z wspomaganiem po podniesieniu maski i ruchach kierwonica za pomaca drugiej osoby zauwazylem ze gdy rusza sie kierownica staje pompa i blokuje pasek klinowy no i ruszylem w monotonie samego naprawiania wymienilem pompe wspomagania wymienilem olej wpomagania poskladalem do kupy wszystko odpowietrzylem uklad i po kilku minutach po probie ruszania kierownica problem wrócił, a wiec stwierdzilem moze maglownica wszedłem pod spód auta i maglownica sucha bez jakich kolwiek wyciekow wiec mysle git sprawdzielem czy na wezu powracajacym czy wraca olej z układu cisnienie jest i wraca. Wiec moi drodzy mam teraz wielki problem co boli moja renie nie bledu na komputerze wiec dlaczego gdy ruszam kierownica staje pasek a wraz z nim caly uklad acha podkresle ze kazda rolka chodzi luzno bez oporow i powymienialem kola pasowe i nic to nie zmieniło prosze bardzo o pilna rade moze ktos z was miał juz taki przypadek gdzie szukac przyczyny :cry:

    0 13
  • #3 12 Cze 2015 08:41
    1879006
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 12 Cze 2015 08:55
    wikia55
    Poziom 17  

    Jakie masz koło na altku?

    -1
  • #5 12 Cze 2015 11:14
    Kermit2015
    Poziom 5  

    Pasek naciagniety prawidłowo uklad blokuje w ten sposob ze rusze w lewo lub w prawo to blokuje nawet przy lekkim skrecie ale jak przekrece mocniej to puszcza i znow blokuje. Hmm koło pasowe na wale tez tak podejrzewam ale potrzebuje rady bo wpakowalem juz troche kasy w nia a tu nie ma rezultatu. To jak slizgnie sie pasek na kole pasowym na wale to tez moze to blokowac układ wspomagania.

    Dodano po 9 [minuty]:

    Acha Chciałem dodac ze to jest Renault megane scenic 2.0 benzyna 1997 r. wersja bez klimatyzacji

    0
  • Pomocny post
    #6 12 Cze 2015 13:44
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.

    1
  • #7 12 Cze 2015 22:46
    Kermit2015
    Poziom 5  

    Wymienie jutro pasek narazie bez koła pasowego na wale zobacze czy da to jakis rezultat miejmy nadzieje ze na tym sie zakonczy dziekuje za pomoc jutro sie odezewe co i jak

    0
  • #8 15 Cze 2015 19:43
    Kermit2015
    Poziom 5  

    Witam wszystkich w sobote wymieniłem pasek klinowy na nowy po odpaleniu samochodu probach kierowania było dobrze wszystko działało jak nalezy po przejechaniu ja wiem kilku kilometrow po miescie znow wszystko wróciło po staremy czyli dalej układ sie blokuje. Co myslicie o zaworkach na maglownicy moze ktorys jest przytkany wkoncu autko ma swoje lata a wiadomo kto tam ostatni raz zagladał

    0
  • #10 15 Cze 2015 20:29
    Kermit2015
    Poziom 5  

    pompa jest wymieniona

    0
  • #11 15 Cze 2015 20:34
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Gdzie się dymi jak staje pasek?

    0
  • #12 15 Cze 2015 21:50
    Kermit2015
    Poziom 5  

    nie zwrociłem uwagi na to trudno mi określic bo teraz jak wymieniłem pasek to nigdzie sie nie dymi tylko układ sie blokuje

    0
  • #14 16 Cze 2015 08:09
    andrzej20001
    Poziom 42  

    Kermit2015 napisał:
    nigdzie sie nie dymi tylko układ sie blokuje

    Sorry ale fizyki nie oszukasz musi sie coś jarać ,chyba że staje też koło pasowe wału.(jeśli jest na gumie)

    0
  Szukaj w 5mln produktów