Witam
Dzisiejszym pacjentem jest ciągnik siodłowy daf xf 95 2006r 480tyś km.
Problemem jest grzanie się owego pojazdu. Szukam możliwych przyczyn takiego stanu rzeczy.
Jeżeli chodzi o hamulce to do tej pory zostały wymienione takie rzeczy jak:
-klocki hamulcowe
-modulator abs prawej przedniej strony gdyż w siłowniku było szczątkowe powietrze po wymianie brak szczątkowego powietrza
-zostały sprawdzone zaciski osi przedniej i tylnej oraz siłowniki i wszystko z nimi ok mimo to piasty osi przedniej są bardzo gorące w stosunku do tylnich po dłuższej jeździe.
Jeżeli chodzi o układ chłodzenia zostały wymienione takie rzeczy jak:
-termostat( poprzedni zatarł się)
-pompa wody (puścił uszczelnicz )
-płukana była chłodnica wodą z octem gdyż w chłodnicy znajdował się rudy płyn po wypłukaniu i zalaniu nowym płynem rudy kolor znikł i nie ma żadnych zanieczyszczeń płynu.Płukanie powtarzane 2 razy.
Moje pytania to:
1.Co jeszcze może powodować to że piasty mocno się grzeją?
2.Czy jakiś zawór od pneumatykei może blokować koła ?
3.Czy auto może być hamowane w sposób elektroniczny?( na desce brak jakichkolwiek błędów)
Dodam tylko że auto kiedy się rozgrzeje i kiedy dodaję gazu chce jechać ale go coś tak jakby trzyma,jest zamulone nie ma siły i wtedy następuje wzrost temperatury płynu.
Będę wdzięczny za wszystkie pomocne rady.
Dzisiejszym pacjentem jest ciągnik siodłowy daf xf 95 2006r 480tyś km.
Problemem jest grzanie się owego pojazdu. Szukam możliwych przyczyn takiego stanu rzeczy.
Jeżeli chodzi o hamulce to do tej pory zostały wymienione takie rzeczy jak:
-klocki hamulcowe
-modulator abs prawej przedniej strony gdyż w siłowniku było szczątkowe powietrze po wymianie brak szczątkowego powietrza
-zostały sprawdzone zaciski osi przedniej i tylnej oraz siłowniki i wszystko z nimi ok mimo to piasty osi przedniej są bardzo gorące w stosunku do tylnich po dłuższej jeździe.
Jeżeli chodzi o układ chłodzenia zostały wymienione takie rzeczy jak:
-termostat( poprzedni zatarł się)
-pompa wody (puścił uszczelnicz )
-płukana była chłodnica wodą z octem gdyż w chłodnicy znajdował się rudy płyn po wypłukaniu i zalaniu nowym płynem rudy kolor znikł i nie ma żadnych zanieczyszczeń płynu.Płukanie powtarzane 2 razy.
Moje pytania to:
1.Co jeszcze może powodować to że piasty mocno się grzeją?
2.Czy jakiś zawór od pneumatykei może blokować koła ?
3.Czy auto może być hamowane w sposób elektroniczny?( na desce brak jakichkolwiek błędów)
Dodam tylko że auto kiedy się rozgrzeje i kiedy dodaję gazu chce jechać ale go coś tak jakby trzyma,jest zamulone nie ma siły i wtedy następuje wzrost temperatury płynu.
Będę wdzięczny za wszystkie pomocne rady.