Witam
jestem (nie specjalnie szczęśliwym) posiadaczem urządzenia wielofunkcyjnego HP PSC 1610, mam problem z pojemnikami z tuszem, gdy założę nowe po tygodniu lub dwóch pojawia się komunikat żeby sprawdzić pojemnik z czarnym bądź kolorowym tuszem, i tak jest bez przerwy. Problem pojawia się z pojemnikami różnych producentów, od orginalnych HP, poprzez Active Jet po ''no name'' napełniane ręcznie, drukuję mało, ale nie aż tak żeby atrament zasychał, dostaję białej gorączki na ten widok, czy ktoś wie co z tym fantem zrobić? Dziękuję wszystkim za pomoc
jestem (nie specjalnie szczęśliwym) posiadaczem urządzenia wielofunkcyjnego HP PSC 1610, mam problem z pojemnikami z tuszem, gdy założę nowe po tygodniu lub dwóch pojawia się komunikat żeby sprawdzić pojemnik z czarnym bądź kolorowym tuszem, i tak jest bez przerwy. Problem pojawia się z pojemnikami różnych producentów, od orginalnych HP, poprzez Active Jet po ''no name'' napełniane ręcznie, drukuję mało, ale nie aż tak żeby atrament zasychał, dostaję białej gorączki na ten widok, czy ktoś wie co z tym fantem zrobić? Dziękuję wszystkim za pomoc