Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
e-miernikie-mierniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hyundai i10 - słabsze świecenie świateł mijania z jednej strony

16 Cze 2015 11:36 2331 17
  • Poziom 8  
    witam,
    słabiej niż z drugiej strony świeci halogen świateł mijania i brak światła drogowego (napięcie niższe niż 12V),wymieniłem h4 i nie pomogło.
    proszę o pomoc
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 43  
    Brak masy wypalona kostka. Porównaj kontrolką ze sprawną lampą.
  • Poziom 8  
    dzięki...
    w drugiej sprawnej lampie jest masakryczny dostęp,kostkę od połączenia z lampą??
  • Poziom 8  
    kostkę od połączenia z h4

    Dodano po 46 [minuty]:

    sprawdż, czego brakuje, plusa czy minusa. Punkty odniesienia bieguny akumulatora. Zasilanie punktu wspólnego włókien h4 (mijania/długie), może być plusowe (nie masa).W tym przypadku sprawdż bezpieczniki mijania.
  • e-miernikie-mierniki
  • Poziom 8  
    Wymieniałem h4 i nic nie zauważyłem przy kostce, ale sprawdzę jeszcze raz
    bezpieczniki ok - sprawdzałem, to wygląda jakby na h4 przychodziło za niskie napięcie i żarówka słabiej świeci.
  • Poziom 35  
    Sprawdź jakie jest napięcie na żarówce, kiedy masz podpiętą żarówkę.
    Bez żarówki może być 12V, ale po podaniu obciążenia (w tym przypadku żarówka) może być 8V.
    Sprawdź czy może nie wsadziłeś żarówki 24V.

    Spadek napięcia - zanieczyszczone połączenia, problem z instalacją.
  • Poziom 8  
    sprawdzałem napięcie na przewodach w kostce do obudowy lampy,ze schematu wychodzi że to przewody na żarówce i jest 4V.
    napięcie na jednym z tych przewodów i na +akumulatora jest 12V
    sprawdzałem styki nic nie zauważyłem nie tak.
  • Poziom 8  
    sprawdziłem styki na kostce do lampy i do h4-jest ok
    zmierzyłem napięcie i na żarówce jest na jednym styku 8V a na drugim 4V,bez żarówki jest 12V
    co znaczy problem z instalacją?
  • Poziom 35  
    Mierzyłeś względem czego, masę też z wtyczki?
  • Poziom 8  
    mierzyłem na włóknach żarówki od świateł mijania i jest 8V a na jednym przewodzie dochodzącym do włókna i na minusie akumulatora jest 12V
  • Poziom 8  
    Witam. Proszę o dokładne wykonanie pomiaru, t.zn. przewód miernika oznaczony COM podłącz do minusa akumulatora. Przewodem oznaczonym V zmierz napięcie na wszystkich wyprowadzeniach żarówki, zaczynając od lewego skrajnego, następnie środkowe u góry, oraz trzecie skrajne prawe (patrząc od tyłu żarówki). Proszę podanie wyniku ze znakiem, (jeżeli się pojawi przed cyframi).

    Dodano po 26 [minuty]:

    Proszę o wykonanie pomiaru przy włączonych światłach mijania, i drugi raz przy włączonych długich. Jeszcze raz proszę o dokładność (szczególnie o znak minus).
  • Poziom 43  
    Już napisałem wcześniej pomiary KONTROLKĄ ,coście się tak miernika uczepili??? Świety Grall????

    I _ I pomiary na ODPIĘTYCH obu wtyczkach. Względem plusa i minusa akumulatora.
  • Poziom 8  
    Zapewniam Cię, że Świętemu Gralowi daleko jest do miernika. Zapewniam również że kontrolka jest równoważna miernikowi w pomiarach instalacji samochodowych, trzeba jednak pomyśleć kiedy którego użyć. Zdradż chociaż, na którym wyprowadzeniu żarówki (według mojego wpisu z godz. 15:02) miałeś 12V względem MINUSA akumulatora (według Twojego wpisu z godż. 11: 18). Zaznaczam że punktem wspólnym obydwu włókien żarówki h4 jest lewe skrajne wyprowadzenie, według mojego opisu. Chciałbym wiedzieć ??? co jest na tym wyprowadzeniu !!!, plus czy minus, czy w ogóle coś tam jest. Jeszcze jedna prożba ; podepnij żarółwkę (sprawną) do wtyczki na zewnątrz lampy ( ztyłu ) i popatrz które włókno żarzy (przy włączonych św. mijania, Możesz być zdziwiony).

    Dodano po 6 [minuty]:

    Zapnij wtyczki
  • Poziom 8  
    znalazłem!!!!!
    miałem brać się za porównanie wtyczek i pomiar przewodów tak jak pisaliście ale sprawdziłem jeszcze raz bezpieczniki.bezpiecznik od prawej strony przedtem sprawdzałem miernikiem i miał przejście ale teraz oprócz miernika przyjrzałem mu się bliżej i coś mi się nie spodobało.wymieniłem bezpiecznik i jest ok.widocznie miał przejście ale słaby styk i stąd te słabsze świecenie.
    dziękuję wszystkim za pomoc
  • Poziom 12  
    Witam ja miałem podobny problem i ku mojemu zdziwieniu żarówka była uszkodzona. Co do bezpiecznika mierząc miernikiem w układzie jeżeli pojazd jest wyposażony w moduł komfortu zamknie ci się obwód przez niego.
  • Poziom 8  
    wiem,mierzyłem przejście na wyciągniętym bezpieczniku
  • Poziom 1  
    Witam, mam podobny problem. Bezpieczniki są ok, żarówki też. Zmierzyłem napięcie na kostce podpinanej do żarówki pomiędzy masą a złączami opisanymi jako drive i pass. Włączone światła mijania na drive 2,3 V na pass -3,8 V włączone światła długie na drive -2,8 V na pass 3,6. Ktoś pomoże?
  • Poziom 43  
    Tak . Mierz wszystko próbówką.