Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny Sony jaki wzmacniacz

amnesus 16 Cze 2015 13:33 786 7
  • #1 16 Cze 2015 13:33
    amnesus
    Poziom 1  

Siemanko, kupilem jakis czas temu 2 kolumny Sony SS-A 101 impedancja 6 OMOW
    Moc - 60W do uzytku domowego i zastanawiam sie jaki wzmacniacz bylby do nich odpowiedni, najlepiej jak najtanszy ale wolalbym ominac wszystkie shiti i raczej chodzi mi o pewny produkt. Jestem troche zielony w tych sprawach ale tak poprzegladalem chwile allegro i taki o znalalzem: PIONEER SA-508. Co o tym sadzicie? Aha jeszcze jedno kolumny nie maja wejscia oryginalnego tylko kable same i druciki na koncu ale to chyba nie problem prawda? Da rade tez jakos sprawdzic bez podlaczania (np. jakims omomierzem albo cos) czy one wgl sa sprawne?
    Dzieki za pomoc, pozdrawiam

0 7
  • #2 16 Cze 2015 13:55
    DR_KROSS
    Poziom 15  

Swobodnie da radę.

1. Impedancja kolumn nie może być mniejsza od minimalnej dopuszczalnej dla wzmacniacza.
    2. Moc kolumn powinna być większa od mocy wzmacniacza.

Oba warunki spełniasz.

Parametry:http://www.hifiengine.com/manual_library/pioneer/sa-508.shtml

-1
  • #3 17 Cze 2015 20:51
    indianin11
    Poziom 21  

DR_KROSS napisał:
    Moc kolumn powinna być większa od mocy wzmacniacza.

Nieprawda, wzmacniacz może być mocniejszy od kolumn, lepiej je wysteruje, ale trzeba uważać by nie przesadzić z gałką głośności.

0
  • #4 17 Cze 2015 23:15
    DR_KROSS
    Poziom 15  

indianin11 napisał:
    DR_KROSS napisał:
    Moc kolumn powinna być większa od mocy wzmacniacza.

Nieprawda, wzmacniacz może być mocniejszy od kolumn, lepiej je wysteruje, ale trzeba uważać by nie przesadzić z gałką głośności.

Kolego, czytaj ze zrozumieniem – "powinna być większa" – nie znaczy, że musi.