Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer E5 572G - Komputer nie widzi karty graficznej

bajtak 19 Cze 2015 15:59 528 0
  • #1
    bajtak
    Poziom 9  
    Komputer nie widzi karty graficznej, a jeśli już widzi to ona nie działa prawidłowo.

    Sprawa wygląda tak: w styczniu kupiłem nowego kompa Acer e5 572g, na poczatku wszystko dzialalo eleganko, niestety pewniego dnia grajac w StarCrafta2 gra nie działa prawidłowo i zacinała się az pewnego razu sie sama wylączyła i po ponowym wlączeniu gry pojawial sie slynny niebieski ekran windowsa, zainstalowalem najnowsze sterowniki do nvidii i teraz zamiast niebieskiego erkanu ukazuje sie komunikat ze gra nie moze odnalezc karty graficznej i nie moze zostac uruchomiona. Mam w7, przeinstalowalem windowsa na 8 i zainstalowalem wszystkie sterowniki i dalej karta nie dziala, pozniej wrocilem do 7, zainstalowalem steorniwki i gra dzialala przez 3 dni a pozniej nagle krach jak ostatnio. Robilem reinstall sterowników ale nie pomogło. Instalowalem najnowsze sterowniki, stare, instalowalem jako administrator, robiłem formata dysków i nic. Po prostu komp nie widzi nvidii a jak juz widzi to ona nie działa w grach. Pomoc!