Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wv Golf V Klimatyzacja po wymianie spreżarki.

Stefan1121 20 Cze 2015 11:26 1404 17
  • #1 20 Cze 2015 11:26
    Stefan1121
    Poziom 20  

Witam. Na wstępie zaznaczę że nie znam się na samochodach. Ostatnimi czasy coś zaczęło mi zgrzytać przy silniku i mechanik stwierdził rozsypane jakieś łożysko w sprężarce od klimy. Wymienił na inną( biorąc pod uwagę zarobki średnie polaka to oczywiście używaną) o tych samych numerach i powiedział że będzie działać. Pojechałem następnie ją "nabić" czynnikiem czy jak to cholerstwo się nazywa. Miły jegomość stwierdził że wszystko jest szczelne, nabił co się komu należało i stwierdził że jednak coś jest nie tak ( za cholerę nie moglem od niego wyciągnąć co - mechanik w stylu na urządzeniu źle pokazuje wskazówka ale od czego ona to ja już nie wiem), podejrzewam że chodzi o ciśnienie. I teraz moje pytanie czy jest jakaś szansa że sprężarka jest zastojała i się "rozjeździ" czy wracać do mechanika i mu na wyrzucać?
    Spotkał się ktoś już z takim problemem?
    Dodam że wg mnie klima działa jak powinna choć jeszcze nie było paru gorących dni co by przetestować.

0 17
  • #2 20 Cze 2015 20:25
    saron22
    Specjalista - Samochody Ciężarowe

To może warto zaczekać właśnie na te gorące dni a potem ewentualnie jechać i robić awanturę skoro wg ciebie działa i jest ok??

0
  • #3 20 Cze 2015 20:31
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

Włącz klimę i sprawdź po kilku minutach aluminiowe rurki idące do kabiny auta - jedna powinna być zimna a druga ciepła.
    Majstra nie słuchaj bo skoro nie wie od czego wskazówka to może się okazać że wszystko jest ok.
    Jeżeli sprężarka leżała dłuższy czas to może długo nie pociągnąć.

0
  • #4 20 Cze 2015 20:53
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 22 Cze 2015 12:17
    Stefan1121
    Poziom 20