Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

TV Toshiba 32L4333D - przestał łączyć się z WiFi

21 Cze 2015 10:47 5343 11

  • Poziom 11  
    Witam, jak w temacie telewizor łączył się z internetem, od jakiegoś czasu przestał łączyć się z WiFi. W ustawieniach routera nic nie było zmieniane. Wygląda to tak, jakby telewizor nie trzymał ustawień połączeń z internetem: hasło i sieć. Reset do ustawień fabrycznych nie pomógł. Może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuję za pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 15  
    Spotkałem się już nie jeden raz z tym problemem w SMART TV i "na oko" strzelam, w 90% przypadków pomogło ustawienie w routerze stałego adresu IP dla adresu MAC karty WIFI telewizora. Zawsze problem pojawiał się nagle lecz do dziś nie wiem co go powoduje.

  • Poziom 11  
    dziękuje za pomoc ale nie pomogło . Ciekawa sprawa ze aktualizacje się pobierają ale jak wchodzę w smart tv to twierdzi ze nie ma połączenia z netem. Wygląda tak jakby tv nie zapisywał hasła . Gdy wchodzę w historie wpisywanych haseł to jest pusto .
  • Poziom 8  
    Witam,
    ja mam ten sam problem. Od aktualizacji tv przestał łączyć się z internetem. Dodatkowo od włączenia tv prze kilka/kilkanaście sekund mozna podgłaśniać, przełączac itp, a potem przez ok 5 minut nie działa żaden przycisk na pilocie, jakby tv sie wieszał/ładował system.
    Delikatnie mówiąc trochę to wkurza, a Toshiba nie ma żadnej infolinii ze wsparciem technicznym...
    Zna ktoś powody i rozwiązanie ?

  • Poziom 11  
    nie znalazłem rozwiązania na ten problem Jak cos znade to napisze
  • Poziom 8  
    Znalazłem rozwiązanie, cytuje :
    "źródłem problemu jest najpewniej zablokowany port 123 (NTP) u dostawcy. Mam dokładnie taki problem w mojej kablówce i Smart TV niestety nie działa. A bez w miarę aktualnego czasu HTTPS działał nie będzie. Niestety, telewizorom nie można ustawić czasu ręcznie i jest on zdany na NTP. Proponuję, jeśli ktoś ma taką możliwość i nie boi się zbytnio o koszty (ja wykorzystuję do tego Aero2), udostępnić połączenie sieciowe z komórki (np. WiFi, jeśli aparat ma taką opcję), podłączyć telewizor do Internetu przez komórkę i uruchomić Smart TV. Po chwili zegar powinien się zsynchronizować (jeśli nie, to odłączamy telewizor na minutę z gniazdka i włączamy ponownie) i można przełączyć się już na normalnego dostawcę. Smart TV powinno działać, przynajmniej do ponownego wyłączenia telewizora."
    Cały wątek tutaj:
    https://www.facebook.com/Toshiba.Polska/posts/684567448252962


    Faktycznie , łącząc sie przez mobilny hotspot w komórce wszystko działało. Także po przełączeniu na internet "domowy"... dopóki nie wyłączyłem tv :(

    Jestem laikiem w tych sprawach, ale zadzwoniłem do dostawcy internetu (multimedia) z prośba o odblokowanie tego portu 123. Powiedzieli mi, ze zmienią szyfrowanie na "b" i to powinno rozwiązać problem. Rozwiązało :)

    Działa jak należy.

    Ale w jednej kwestii zdania nie zmieniłem. Wsparcie techniczne Toshiby to
    PO-RA-ŻKA

  • Poziom 11  
    dodam ze aktualizacje pobiera a smart tv nie działa pisze brak połaczenia z internetem

  • Poziom 11  
    udostępniłem internet przez smartfona i tv działa .Internet mam z multimedii czyżby to wina multimedia ??? 2 miesiące temu było ok
  • Poziom 8  
    Napisałem Ci przecież wyżej. Zadzwoń do Multimedii, opisz sprawe. Zmienią szyfrowanie na "b" i będzie działać

  • Poziom 11  
    mam jeszcze TV LG i smart tv działa
  • Poziom 1  
    Miło mi, że mój post na FB pomógł. :-)

    Przemek
  • Poziom 4  
    Witam, mam podobny problem jak wyżej. Aczkolwiek TV łączy się z siecią , ale nie łączy się z internetem, na routerze pisze ze TV jest podłączony, w TV pisze ze jest podłączony do wifi, ale nie ma internetu na TV, podłączyłem Tv bezpośrednio kablem - to samo, zrobiłem hot spot wifi na komórce z usługi danych - to samo. Wygląda jakby TV wcale z internetem nie potrafił się podłączyć. Dzień wcześniej była aktualizacja na TV, telewizor ją pobrał - sam się uruchomił ponownie, wszystko działało, dziś od rano Tv nie potrafi połączyć się z internetem, a mi skończyły się pomysły....

    P.S. cały czas pisze gdy próbuje np na aplikacje YT wejść , brak połączenia z internetem, z siecią się łączy...