Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Które wybrać?? - Mazda 6, Peugeot 307(sw) czy Ford Mondeo??

goral220 21 Cze 2015 18:39 2838 15
  • #1 21 Cze 2015 18:39
    goral220
    Poziom 9  

Witam.
    Zastanawiam się nad wyborem samochodu pomiędzy Mazda 6, Ford Mondeo i Peugeot 307 lub 307sw, każdy z pojazdów miałby być dieslem do 2.0 l w kombi i okolice 2004 roku produkcji. Bardzo bym prosił o doradzenie w wyborze auta ponieważ nie znam się za bardzo a dużym kryterium jest kwestia kosztów eksploatacji (podanie kosztów najczęściej psujących się części), jak również największych wad i zalet tych samochodów.
    Bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi:)
    Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji .

0 15
  • #2 21 Cze 2015 19:17
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

Mondeo 2.0 w dieslu sobie odpuść.
    Ogólnie to 307 jest mniejszym autem od pozostałych.
    Ja wybrał bym 307. W 2.0 będziesz miał tam do wyboru 2 silniki - słabszy bez filtra cząstek i mocniejszy z filtrem. 1.6 HDI też fajnie się zbiera.

0
  • #3 21 Cze 2015 19:37
    goral220
    Poziom 9  

to nie koniecznie muszą być 2.0l silniki mogą być też inne jestem otwarty na propozycje :) jak jest jakaś inna opcja w tych 3 samochodach ale w dieslu to jestem zainteresowany(jak pisałem nie znam się :) )

0
  • #4 21 Cze 2015 23:11
    pepe150
    Poziom 33  

Mazda 6 to będziesz się bawił z rdzą. 2.0 DITD w Mazdzie to problemy mają, benzyny ok.
    307 dobry ocynk (bez rdzy), i za śmieszne pieniądze się kupuje bo francuz.
    Mondeo z tych wszystkich najdroższe.

0
  • #5 21 Cze 2015 23:25
    andrzej lukaszewicz
    Poziom 38  

goral220 napisał:
    Bardzo bym prosił o doradzenie w wyborze auta ponieważ nie znam się za bardzo a dużym kryterium jest kwestia kosztów

Rozwarzając 11-letniego diesla od razu pchasz sie w koszty. Kup benzynę 1,8 lub 2,0 i zagazuj, 100km kosztuje 20 zł, a w dieslu 30.