Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mini quad 50cm za duża kompresja

21 Cze 2015 21:28 2130 12
  • Poziom 22  
    Panowie podpowiedźcie coś bo mnie szlak trafi. Lajk nie jestem ale ten quad mnie rozbraja. Trafil do mnie quad 50 cm po mechanikach kilku i teraz quad nie palił okazało sie brak iskry cewke wymieniłem iskra jest quad odpalił ale jest problem. Silnik ma tak dużą kompresje że cieżko zakrecić szarpakiem z wykręconą świeca kreci leciutko. Jeden szarpak juz urwałem z rozrusznika zapali ale tylko z dużego akumulatora samochodowego i na naprawde grubych kablach jak odpali nie ma wolnych obroto nijak nie idzie go ustawić Panowie czemu ta bestia ma tak dużą kompresje ? Że o zapaleniu z szarpaka możzna zapomnieć. Zrobilem juz nie jeden silnik ale nie spotkałem sie aby silnik mial problemy z zbyt duż kompresja przecież jak przytarty zwykle kompresji brak
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    ja bym przejrzał głowice a m.i.n luzy na zaworach (jeżeli to 4t)
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 22  
    To 2 t sorry nie napisalem to zwykly 2T taki jak w mini bajkach poketach itp
  • Poziom 43  
    Może tłok tjuningowy.
  • Poziom 22  
    Kurcze powiem ze tego nie wiem klijent sie zarzeka ze nic robione nie bylo po onach w wydechu i membrany nic nie pokojacego nie widzę widać ze tłok troche juz pracował po nagarze kurcze takie małe coś a mnie denerwuje nie chce rozbierac wszystkiego potem kupowac uszczelki itp i tak mysle co może być przyczyna tak duzej kompresji
  • Poziom 9  
    a sprawdzałeś jak nowe pierścienie siedziały w cylindrze?? może być tak że pierścienie sie w tłoku nie chowają

    Dodano po 5 [minuty]:

    albo jest przytarty i wydaje Ci sie że duża kompresja a tak naprawde to siła tarcia stawia opory na tłok najlepiej zmierz kompresje lub rozbierz
  • Poziom 22  
    Kolego lukas wyraźnie napisałem bez świecy silnik kreci leciutko idealnie tak jak powinno być wiec kwestia oporu ze wzgledu na tarcie pomijam bo takowego nie ma silnika nie rozbieralem i nie widze aby w nie dalekim czasie silnik byl rozbierany chyba odpuszcze na razie grzebanie kupie nowy silnik za 66 zl :) a ten w wolnej chwili rozbiore i kolego możesz mi wierzyc lub nie mam juz pewne doswiadczenie i ewidentnie jest to za duża kompresja ale dla twojej spokojności wezme zegar w rękę i zmierzę
  • Poziom 9  
    sorka nie doczytałem ;) druga opcja tłumik może być przytkany :D

    Moderowany przez manta:

    Bajki opowiadać to gdzie indziej, jeszcze jedna tak porada, a urlop murowany.
    Pisownią też radzę się zająć.
  • Poziom 35  
    Sprawdź wizualnie, czy głowica jest oryginalna tj. od tego modelu silnika. Możesz ostrożnie zdemontować głowicę (aby nie uszkodzić uszczelki) i wówczas będzie szansa na zweryfikowanie głowicy i tłoka.
    Mam podobny kłopot z silnikiem (Partner) od przecinarki do betonu. Zdaniem serwisantów poprzedni właściciel podmienił cylinder z innego silnika i teraz nie sposób (pokonać kompresję) uruchomić silnik z szarpaka. Po wykręceniu świecy wał lekko się obraca. Zamierzam zastosować odprężnik, lecz w Twoim przypadku raczej nie będzie to możliwe.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Witam ,kolego skoro bez świecy sie kręci lekko proponuje sie upewnic czy aby sama świeca nie została wymieniona na troche dłuzszą?Spotkałem taka anomalie przy pilarce pan wziął swiece od auta i nie dało sie odpalic .Wiem ze to komiczne ale rózni sa ludzie i maja rózne pomysły .Pozdrawiam
  • Poziom 39  
    Brak podkładki pod cylindrem, spowoduje taki efekt.
  • Poziom 22  
    Kolego Art. B czytaj uwaznie bez świecy mówiłem że kreci ładnie i musisz uwierzyć w za dużą kompresje. Dziś przyszedł drugi goły silnik nowy za 67 zł po wmontowaniu na starym szarpaku zapłonie itp wszystko działa jak należy ładnie pali z szarpaka kompresja jest mniejsza obroty jałowe tak jak być pwinny. Po rozebraniu starego silnika widac spore przedmuchy na tłoku i mocne przebarwienia na cylindrze wiec winny był cylinder tłok