Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine

Daryl25 22 Jun 2015 18:35 7083 19
Texa Poland
  • #1
    Daryl25
    Level 9  
    Witam wszystkich forumowiczów.

    Mam do Was pytanie.
    Czy spotkaliście się w swoim aucie z takimi błędami? Jeżeli tak to proszę o pomoc.
    Co można zaradzić na poniższe błędy? Któryś z tych błędów na trwałe zablokował mi dobre 60% mocy auta. #nie

    Podaje numery błędów oraz jego opisy:

    0340 Synchronizator wałka rozrządu do wału korbowego
    Sygnał niezrozumiały
    0380 Przekaźnik żarzenia
    Nadmiar prądu
    0402 Recylkulacja spalin obwód regulacji
    Odchyłka regulacji
    1435 System additiv
    1442 System additiv
    Błąd
    1447 Filtr cząsteczkowy
    Zakłócenie działania
    1519 Elektryczny wentylator silnik / klimatyzacji
    Zakłócenie działania

    Pozdrawiam
  • Texa Poland
  • #2
    starter55
    Level 24  
    Skup sie kolego na 1447 Filtr cząsteczkowy
    Zakłócenie działania , 0402 Recylkulacja spalin obwód regulacji

    Czym diagnozowales auto jaki diagnoskop?
  • #4
    starter55
    Level 24  
    Kiedy czyscil sie filtr czasteczkowy? reset i kalibracja czujników kolo filtra sprawdzenie cisnienia przed i po ... chodzi o filtr

    czest niedroznosc wydechu machnie silnikiem w taki sposob ze ten blad pojawi sie samoistnie, co dalo resetowanie bledów co wraca ?

    Niewykluczone ze czujnik jest do wymiany , jak pisze kolega @grala1
  • #5
    robi1214
    Level 31  
    Większość usterek silnika skutkuje błędami fapu, także fap zostaw na razie w spokoju.
  • Texa Poland
  • #6
    Daryl25
    Level 9  
    Do autka miałem podłączony profesjonany sprzęt podejrzewam, że Boscha. Chodzi o to , że nie można błędów wykasowac. Pewnie do momentu usunięcia usterki i właśnie od czego zacząć? Kolego @grala1 piszesz o czujniku wałka? Jezeli tak to jak go wypne to auta nie odpale. Czy możliwe jest w takim wypadku wadliwe dzialanie tego czujnika?
    A kiedy wypalił się filtr? Tego juz nie wiem. Komputer mnie nie informuje kiedy fo załącza.

    A jak sie robi reset i kalibracje czujników?
    Starter55 ja juz wcześniej miałem jazde z filtrem i sie do niego dobieralem. Jak się okazało poprzedni właściciel rozwiercil katalizator i fap. A okazało sie, ze mi brakowało plyny oleos do wypalania filtra. Po dolaniu i skasowaniu bledu bylo ok.
  • #7
    starter55
    Level 24  
    Przy dobrym diagnoskopie masz podane kiedy byla ostatnia regeneracja , reset ustawien robisz tez diagnoskopem

    Z tym czujnikiem prawda jest tak ze kazdy mówi ze to jest przyczyna ... moze sie tak z przyzwyczajenia utarlo, potem koszt 150 zl jest w plecy jak sie okazuje ze byla inna przyczyna.
    Niemiej nie wykluczam czujnika ... no cóz
  • #8
    januszx3
    Level 31  
    Komunikat Check Engine i błąd:
    Daryl25 wrote:
    0402 Recylkulacja spalin obwód regulacji

    , wskazuje na celowość zajęcia się systemem EGR (Exhaust gas recirculation).

    Po demontażu dopiero widać, jak niezbędne jest czyszczenie.
    Co pokazują załączone przykładowe ilustracje poniżej :
    Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine
  • #9
    grala1
    VAG group specialist
    Masz tam sygnał niezrumieniany czyli może masz przestawiony rozrząd a może czujnik świruje i podaje jakieś dziwne przebiegi.
  • #10
    User removed account
    User removed account  
  • #11
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Wykasuj błędy i zobacz które powrócą.

    Na początku masz filtr paliwa do wymiany.

    Zrób wypalanie DPF i powinno pomóc.
  • #12
    User removed account
    User removed account  
  • #13
    Daryl25
    Level 9  
    Fuelinyourblood mialem auto u jak sie okazalo niby diagnosty, ktory jak widać za wiele mi nie pomógł. Dlatego sxukam na forach. Mechanicy najlepiej wymienia wszystkie części, a moze być pierdola. Napisz proszę, ktory z błędów mówi o zabrudzonym filtrze? I w jaki sposob mogę wypalić dpf. Dodam, ze kontrolki check engine wcale nie mogę skasować. Tyle sie dowiedziałem.
  • #14
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Twój brak mocy moze sie brac napewno z zatkanego DPF. Musisz przeprowadzic procedure wypalania, która sie robi urzadzeniem diagnostycznym. Brudny filtr paliwa równierz moze byc przyczyna braku mocy.

    Miałem taki przypadek w C5. Wymieniłem filtr paliwa i moc wróciła. DPF wypaliłem przy okazji bo wskazywał juz duze zanieczyszczenie.
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #16
    Daryl25
    Level 9  
    Wydaje mi sie ze brak mocy mam z powodu kontrolki check engine, która odlaczyla mi turbine i byc moze cos jeszcze. Check engine zapala mi któryś z błędów i wlasnie pytanie ktory moze być na tyle mocny , ze wcale nie mozna skasować bledu nawet na małą chwilkę.
  • #17
    User removed account
    User removed account  
  • #18
    Daryl25
    Level 9  
    Witam ponownie.
    Kupiłem PP2000 jednak wyskakują mi takie komunikaty. Dotyczy to oświetlenia. Czy jest możliwe, żeby przez oświetlenie pojawiła się kontrolka check engine? Miał ktoś taki przypadek? Bo jeżeli chodzi o wyświetlanie się błędu na pulpicie to dotyczy od spalin.


    Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine Peugeot 607 2.2 hdi 2000r. 133KM błędy silnika check engine
  • #19
    User removed account
    User removed account  
  • #20
    Daryl25
    Level 9  
    Usunąłem fap i egr z koputera u specjalisty. Kontrolka zgasła. Moc wróciła. Temat uwazam za zamknięty.