Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 406 2,0hdi - Regulacja ci¶nienia paliwa

Bunny82 22 Jun 2015 21:35 2613 11
  • #1
    Bunny82
    Level 16  
    Witam kolegów, mam na warsztacie peugeota z 2002r. z objawami wpadania w tryb serwisowy przy gor±cym silniku .
    Odczytane błędy przez cdif-a :
    regulacja ci¶nienia paliwa -sygnał nieprawidłowy P1198
    Funkcja chłodzenia w sterowniku-sygnał nieprawidłowy P0483
    Regulacja ci¶nienia paliwa P1113
    Drugi bł±d przyczyna to walnięty modół w wentylatorze
    Co może być przyczyn± tych dwóch pozostałych błędów ,nie robiłem już długi czas diesli i sporo wiedzy upłynęło . Ci¶nienie paliwa w parametrach na postoju pokrywa się z zadanym nieciekawi mnie jednak napięcie wtrysków w parametrach cdif pokazuje wtrysk1/4 65V a wtrysk 2/3 0V
    Ethernet jednoparowy (SPE) - rozwi±zania w przemy¶le. Szkolenie 29.09.2021r. g. 11.00 Zarejestruj się za darmo
  • #2
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Napiecie w tym przypadku jest bez znaczenia. Zmierz cisnienie przed pompa CR. Kiedy filtr paliwa zmieniałes? Jezeli masz pompe zasilajaca w zbiorniku to cisnienie powinno byc min 2 bar. Jezeli brak pompy to -0.5 bar. Sprawdz wtryski na powrotach.
  • #3
    User removed account
    User removed account  
  • #4
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Georgesr

    Wszystkie auta po 2000r maja EOBD.

    KTS swietnie radzi sobie z tym autem. Najczesciej jest to BOSCH. Zdazały sie tez SIEMENS.

    Zadne błedy nie siedza tam 5 lat.
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    fuelinyourblood
    Level 35  
    No ale jakie to ma znaczenie czy ma EOBD czy nie?

    KTS robi wiekszosc marek. Lepiej lub gorzej ale robia. P2000 ile robi marek?
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    fuelinyourblood
    Level 35  
    EOBD i system sterownika, w tym przypadku EDC 15C2 to sa dwie rózne zeczy. EOBD słuzy tylko do sprawdzenia czy silnik spełnia normy spalin. EDC nadzoruje prace całego silnik, w tym norme spalin oraz np klime, wentylatory chłodnicy itd. Wiec to EOBD w niektórych przypadkach moze nie w pełni odczytywac błedy. Najlepszy tester jest dedykowany do marki oraz do systemu. Ale chcac robic rózne marki aut nie kazdego było by stac na kilka firmówek. Kts robi swoje.
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    Bunny82
    Level 16  
    Wymieniłem filtr paliwa ,wtryski na przelewach nie sprawdzałem ale przy wymianie filtra na dnie pojemnika zauważyłem pocz±tki opiłków . Poinformowałem klienta że trzeba cały układ wypłukać ł±cznie ze zbiornikiem i pompę dać do naprawy a ten słysz±c o tym machn±ł ręk± i powiedział że nie ma czasu na takie naprawy. Więc temat się urwał.
    A tak by the way w przypadku gdy pojawiaj± się opiłki w układzie to jak± macie metodę na poprawne wypłukanie układu z opiłków , i czy pompa faktycznie powinna być dana do regeneracji??
  • #11
    fuelinyourblood
    Level 35  
    Watpie czy da sie rade wszystkie opiłki wypłukac?

    Co z t± moca i błedami?