Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VOLVO FL 240 2007r. - błąd MID 128 PSID 96

trans-las 23 Jun 2015 11:06 9543 8
Automation24.pl
  • #1
    trans-las
    Level 6  
    Witam, czy mógłby mi ktoś rozwinąć ten błąd? Wyskakuje co jakiś czas i włącza tryb awaryjny w samochodzie (spadek mocy, ograniczenie prędkości). Wymieniłem filtry paliwa i pomogło to na jakieś 3 tygodnie, teraz problem pojawił się ponownie. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem w volvie lub jakimś innym samochodzie?
  • Automation24.pl
  • #2
    serwis_gh
    Diesel injection systems specialist
    Volvo i Man podobna usterka pompa też...
    Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia
  • Automation24.pl
  • #3
    daro111
    Level 31  
    trans-las wrote:
    Błąd MID 128 PSID 96

    Witam.
    A jakie FMI ?
  • #4
    trans-las
    Level 6  
    daro111 wrote:
    trans-las wrote:
    Błąd MID 128 PSID 96
    Witam.
    A jakie FMI ?


    FMI 1
  • #5
    daro111
    Level 31  
    trans-las wrote:
    FMI 1

    FMI 1

    MID 128 PSID 96 Układ ciśnieniowy magistrali.
    Poniżej wartości granicznej.
    Warunki wygenerowania kodu usterki:
    Poniżej wartości granicznej.
    Możliwa przyczyna:
    Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy
    Jednostka sterująca paliwem całkowicie lub częściowo zamknięta.
    Wtryskiwacze
    Reakcja jednostki sterującej silnika:
    Wygenerowanie kodu usterki.
    Polecenie zapalenia czerwonej lampki.
    Zauważalne objawy zewnętrzne:
    Zapalenie się czerwonej lampki.
    Obniżona moc.
    Odpowiednie działanie:
    Dokonaj lokalizacji usterki w układzie paliwowym.
    Sprawdź, czy w przewodzie wysokociśnieniowym nie występują nieszczelności.
  • #6
    keicam1991
    Level 18  
    Powiem ci kolego że te jeb... silniki Deutz są problematyczne i ciężkie do zdiagnozowania :D.


    Powodów może być dużo że się tak dzieje, kilka z nich to:

    -wtryski,
    -pompy wysokiego ciśnienia,
    -wałek rozrządu,
    -zawór przelewowy na listwie,
    -tak zwane długopisy,
    -podstawa filtrów


    i tak dalej :D, jak ktoś nie siedzi w temacie to powymienia dużo części a auto dalej nie będzie chciało jechać.
  • #7
    bonitrans
    Level 2  
    Witam
    Posiadam ten sam błąd MID 128 PSID 96 FMI1 w samochodzie Volvo FE280, tylko że samochód odpala, po chwili wchodzi w tryb awaryjny, ale idzie ropa do oleju, po przejechaniu odcinka 150 km przybyło oleju około 5 litrów.
  • #8
    EMAR92
    Level 9  
    Jak koledzy poradziliście sobie z problemem?
  • #9
    tomo16
    Level 10  
    Ktoś może podpowiedzieć jak rozwiązał się problem?? Mam taka samą sytuację jak kolega #bonitrans.