Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VOLVO FL 240 2007r. - Błąd MID 128 PSID 96

trans-las 23 Cze 2015 11:06 3519 6
  • #1 23 Cze 2015 11:06
    trans-las
    Poziom 3  

    Witam, czy mógłby mi ktoś rozwinąć ten błąd? Wyskakuje co jakiś czas i włącza tryb awaryjny w samochodzie (spadek mocy, ograniczenie prędkości). Wymieniłem filtry paliwa i pomogło to na jakieś 3 tygodnie, teraz problem pojawił się ponownie. Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem w volvie lub jakimś innym samochodzie?

    1 6
  • #2 23 Cze 2015 22:50
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Volvo i Man podobna usterka pompa też...
    Jeśli zawór przelewowy OK, to pompa do naprawy. Po sprawdzeniu instalacji paliwowej niskiego ciśnienia

    5
  • #3 24 Cze 2015 07:18
    daro111
    Poziom 31  

    trans-las napisał:
    Błąd MID 128 PSID 96

    Witam.
    A jakie FMI ?

    0
  • #4 24 Cze 2015 09:31
    trans-las
    Poziom 3  

    daro111 napisał:
    trans-las napisał:
    Błąd MID 128 PSID 96

    Witam.
    A jakie FMI ?


    FMI 1

    0
  • #5 24 Cze 2015 10:40
    daro111
    Poziom 31  

    trans-las napisał:
    FMI 1

    FMI 1

    MID 128 PSID 96 Układ ciśnieniowy magistrali.
    Poniżej wartości granicznej.
    Warunki wygenerowania kodu usterki:
    Poniżej wartości granicznej.
    Możliwa przyczyna:
    Czujnik ciśnienia przewód rozdzielczy
    Jednostka sterująca paliwem całkowicie lub częściowo zamknięta.
    Wtryskiwacze
    Reakcja jednostki sterującej silnika:
    Wygenerowanie kodu usterki.
    Polecenie zapalenia czerwonej lampki.
    Zauważalne objawy zewnętrzne:
    Zapalenie się czerwonej lampki.
    Obniżona moc.
    Odpowiednie działanie:
    Dokonaj lokalizacji usterki w układzie paliwowym.
    Sprawdź, czy w przewodzie wysokociśnieniowym nie występują nieszczelności.

    0
  • #6 25 Cze 2015 13:20
    keicam1991
    Poziom 18  

    Powiem ci kolego że te jeb... silniki deutz są problematyczne i ciężkie do zdiagnozowania :D.


    Powodów może być dużo że się tak dzieje, kilka z nich to:

    -wtryski,
    -pompy wysokiego ciśnienia,
    -wałek rozrządu,
    -zawór przelewowy na listwie,
    -tak zwane długopisy,
    -podstawa filtrów


    i tak dalej :D, jak ktoś nie siedzi w temacie to powymienia dużo części a auto dalej nie będzie chciało jechać.

    2
  • #7 12 Lis 2018 07:29
    bonitrans
    Poziom 2  

    Witam
    Posiadam ten sam blad mid 128 psid 96 fmi1 w samochodzie volvo fe280 tylko ze samochod odpala po chwili wchodzi w tryb awaryjny ale idzie ropa do oleju po przejechaniu odcinka 150km przybylo oleju okolo 5 litrow

    0