Witam ,
Na początku przepraszam jeśli temat założyłem w złym dziale , ale nie wiem gdzie indziej go umieścić.
Chciałbym Państwu przedstawić mój problem , który stal się bardzo uciążliwy.Otóż jestem klientem firmy Orange (wcześniej TP S.A.) Posiadam telefon stacjonarny + internet neostrada z TV od 8-9 lat mniej więcej.Niestety od bardzo długiego czasu gdzieś od roku ,a może nawet więcej pojawiają się awarie. Awarie te są bardzo uciążliwe mianowicie wywala internet i tv lub są zniekształcenia na telewizorze kiedy odbieram stacjonarny.Oprócz tego czasami kilka razy dziennie , czasem parę razy na kilka dni wylogowuje mnie z sieci ot tak bez powodu i loguje mnie ponownie.Livebox mruga na pomarańczowo i po minucie dwóch znów jestem zalogowany , ale jest to bardzo irytujące i uciążliwe jeśli np gra się online lub rozmawia z kimś lub po prostu chce się mieć ciągłość połączenia internetowego..Nie mam już siły do tego. Nie wspomnę ile czasu i kasy wydałem na 801 505 505 infolinie techniczna na którą dzwoniłem z ich przecież winy.. Były u mnie wiele razy dumnie zwane "ekipy techniczne" z orange i co ? Nic. Raz była przerwa kilka miesięcy spokoju i dalej to samo. Miałem wymieniany kilka razy livebox , zresztą cale zestawy łącznie z kablami , filtrami , rozdzielaczami.Kupiłem nowy telefon stacjonarny , ponieważ technik stwierdził ze to na pewno on powoduje zakłócenia na linii i to ze mnie czasem wylogowuje. Zmieniłem telefon i co ? Nic.Dalej to samo. Umowę z tą nieszczęsna firmą mam do końca grudnia , ale może da się jakoś zerwać umowę z winy usługodawcy ? Nie mam już ani siły , ani ochoty , ani cierpliwości się z nimi użerać choć wiem ze zerwanie umowy z ich winy łatwe ponoć nie jest. Jeśli ktoś będzie w stanie coś doradzi będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
Na początku przepraszam jeśli temat założyłem w złym dziale , ale nie wiem gdzie indziej go umieścić.
Chciałbym Państwu przedstawić mój problem , który stal się bardzo uciążliwy.Otóż jestem klientem firmy Orange (wcześniej TP S.A.) Posiadam telefon stacjonarny + internet neostrada z TV od 8-9 lat mniej więcej.Niestety od bardzo długiego czasu gdzieś od roku ,a może nawet więcej pojawiają się awarie. Awarie te są bardzo uciążliwe mianowicie wywala internet i tv lub są zniekształcenia na telewizorze kiedy odbieram stacjonarny.Oprócz tego czasami kilka razy dziennie , czasem parę razy na kilka dni wylogowuje mnie z sieci ot tak bez powodu i loguje mnie ponownie.Livebox mruga na pomarańczowo i po minucie dwóch znów jestem zalogowany , ale jest to bardzo irytujące i uciążliwe jeśli np gra się online lub rozmawia z kimś lub po prostu chce się mieć ciągłość połączenia internetowego..Nie mam już siły do tego. Nie wspomnę ile czasu i kasy wydałem na 801 505 505 infolinie techniczna na którą dzwoniłem z ich przecież winy.. Były u mnie wiele razy dumnie zwane "ekipy techniczne" z orange i co ? Nic. Raz była przerwa kilka miesięcy spokoju i dalej to samo. Miałem wymieniany kilka razy livebox , zresztą cale zestawy łącznie z kablami , filtrami , rozdzielaczami.Kupiłem nowy telefon stacjonarny , ponieważ technik stwierdził ze to na pewno on powoduje zakłócenia na linii i to ze mnie czasem wylogowuje. Zmieniłem telefon i co ? Nic.Dalej to samo. Umowę z tą nieszczęsna firmą mam do końca grudnia , ale może da się jakoś zerwać umowę z winy usługodawcy ? Nie mam już ani siły , ani ochoty , ani cierpliwości się z nimi użerać choć wiem ze zerwanie umowy z ich winy łatwe ponoć nie jest. Jeśli ktoś będzie w stanie coś doradzi będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.