Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf IV-odłącza turbinę

24 Cze 2015 00:50 1257 6
  • Poziom 11  
    Witam!!!

    Jestem posiadaczem samochodu VW Golf-a IV ASZ 130KM 2004r.

    Niestety mam następujący problem. Turbinę odłącza mi tak przy około 120 km/h i auto traci moc.

    Zawór N75 mam sprawny, podmieniałem z samochodu sprawnego.
    Miałem zapieczone kierownice w turbinie lecz została wyczyszczona i chodzi lekko.
    Gruszka została również wymieniona. Przewody od podciśnienia mam sprawne.
    Przepływka wydaje się również być sprawna pod odpięciu od razu wyrzuca w Autocomie błąd no i samochód jest mułowaty. Po wpięciu i restarcie auta wraca do normy. Zresztą w parametrach jest niewielka rozbieżność pomiędzy powietrzem potrzebnym a dostarczonym. Przewody od doładowania również nie są dziurawe.

    W Autocomie wywala mi błąd 17965 regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka. Wynika z tego, że turbo za dużo pompuje. Ale co może być tego przyczyną? Prosiłbym o jakieś nakierowanie. Czy może to być wina czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym? Tylko to mi teraz przychodzi do głowy.
  • Poziom 35  
    Jakie widzi cisnienie na spoczynku? Jakie podczas obciazenia? Czy jestes wstanie wysterowac prace turbiny z komputera? Czasem regulacja turbiny nie była przestawiana?
  • Poziom 11  
    W stanie spoczynku pokazuje :

    Cisnienie doładowania wartość wyliczona 1060,8 milibar
    Ciśnienie doładowania wartość chwilowa 983.

    Wczoraj w czasie jazdy zauważyłem, że przy maksymalnym wciśnięciu pedału gazu pokazało ciśnienie 2600 milibar.

    Cięgno gruszki ustawiłem tak jak miałem. Niestety nie mam możliwości wysterowania podzespołu z poziomu komputera. Ale gruszka pracuje płynnie bez zacięć oraz falowania.
  • Spec od samochodów
    W Twoim przypadku należy maksymalnie wydłużyć sztangę. Następnie jazda z testerem i trzeba sprawdzać czy doładowanie jest takie jakie powinno być.
    Teraz turbo przeładowuje i ECM nie znajduje tego punktu pracy na mapie.
  • Poziom 10  
    Najlepiej zrób logi bloku 11 zarówno dynamiczne jak i statyczne, będzie wszytko widać.
  • Poziom 11  
    Panowie a jeszcze powiedzcie mi tak dla mojej wiadomości jaką funkcję pełni czujnik ciśnienia kolektorze dolotowym i jaki ma wpływ na pracę sprężarki.
  • Poziom 35  
    Jak to jaka? pomiar cisnienia turbiny. A ecu majac ta informacje nadzoruje prace tuebiny.