Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kino Denon AVR-X1100W - panel przedni przestał wyświetlać cokolwiek.

maxwandall 24 Jun 2015 20:59 2919 9
  • #1
    maxwandall
    Level 8  
    Witam, mam taki oto problem. Mój AVR-1100W (prawie nowy) bez powodu wyświetlacz z przodu przestał działać, to znaczy nic nie wyświetla. Dzień wcześniej wszystko działało jak należy po włączeniu na drugi dzień już nie. Niezależnie jak ustawię Dimmer nic to nie zmienia. Robiłem reset do ustawień fabrycznych, ale to nic nie pomaga. Nie było by w tym nic nadzwyczajnego gdyby nie to, że jest to mój drugi egzemplarz i takie same objawy. Jakoś nie mogę uwierzyć, że to taki pech. W pierwszym przypadku nie działało też zasilanie USB z przodu więc podejrzewałem usterkę. W tym jednak przypadku wszystko poza tym działa poprawnie. Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie.
  • #2
    SERVICE-AV
    Level 39  
    Słaby model wybrałeś skoro tak awaryjny ;)
    Wada jest pewna i nie ma co teoretyzować co jest uszkodzone . Wymień kolejny raz a może lepiej zwróć i zastanów się nad innym skoro ten tak szybko się psuje ;)
  • #3
    maxwandall
    Level 8  
    Nie takiej porady oczekiwałem zwłaszcza, że ona nic nie wnosi dla mnie i dla innych, którzy szukają odpowiedzi na podobny problem. Zadałem pytanie żeby zgłębić przyczynę powstawania problemu, ponieważ nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. A z tego, co zauważyłem jest wielu innych, którzy szukają odpowiedzi na podobny problem. Może na innym modelu, ale też problem z wyświetlaczem.
    Byłbym wdzięczny za wypowiedzi ludzi, którzy spotkali się z takim problemem oraz mieli styczność z tym sprzętem. Co zostało lub powinno być zrobione dla usunięcia tej usterki? Np: (wymiana takiego lub innego podzespołu). Ewentualnie gdzie mogę znaleźć schemat do tego modelu?
  • #4
    SERVICE-AV
    Level 39  
    Oczekujesz aby dokonać diagnozy na podstawie treści postu ?!
    Przecież to model 2014 , tylko producent(i jego serwis) zajmuje się tym problemem.
    Czy kontakt z serwisem producenta był nawiązany , tam otrzymasz odpowiedź na nurtujące Cię wady konstrukcji/oprogramowania. ;)
  • #5
    SERVICE-AV
    Level 39  
    Jak postępy ?
    Wykonaj inicjalizację / przywrócenie ust fabr:
    Hold down buttons "ZONE2 SOURCE" and "DIMMER" at the same time and press the power button to turn on the
    power.
    Jak coś mam serwisówkę i mogę go naprawić ;)
  • #6
    maxwandall
    Level 8  
    Co do naprawy to odpada, bo mieszkam w UK. Gdybym miał serwisówkę to bym sam sobie naprawił.
    Ponieważ jej nie mam to stwierdziłem że jednak wymienię na inny egzemplarz np.: AVR-X7200WA, większa moc to i podzespoły mocniejsze ;-)
    Inicjalizację już przerabiałam zarówno w pierwszym jak i w drugim przypadku, to jest uszkodzenie fizyczne podzespołu.
    W tym modelu inicjalizację przeprowadza się w następujący sposób:
    Turn off the power using Power Button .
    Press Power Button while simultaneously pressing TUNER PRESET CH + and TUNER PRESET CH -.
    Remove your fingers from the two buttons when “Initialized” appears on the display.
    Ale display nie działa, więc nic nie widać! ;-)
    Co do modelu AVR-X1100W to jest fabryczny problem z tym wyświetlaczem wiele osób to zgłasza w opiniach na Amazon.
    Dlatego wysłałem z powrotem do sklepu za pośrednictwem Amazon.
    Dzięki wszystkim za chęci!
  • #7
    SERVICE-AV
    Level 39  
    Moja serwisówka jest do modeli E2 : Europe model i przedstawia sposób inicjalizacji Factory Initialization mode jak opisałem powyżej. Zastosuj zatem jak podałem .
    To co opisałeś według manuala przeprowadza reset do ustawień użytkownika - User Initialization mode .
  • #8
    maxwandall
    Level 8  
    No cóż, co prawda nie pisałem o tym, ale oczywiście, że również sprawdziłem ten drugi sposób inicjalizacji, o którym wspominasz.
    Ponieważ efekt był dokładnie taki sam jak ten, który ja opisałem to o nim nie wspominałem.
    Nie pisałem również o tym, o co kolega się mnie pytał, czy kontaktowałem się z obsługą serwisową firmy Denon?
    Odpowiadam, że tak, kontaktowałem się z serwisem centralnym firmy Denon w Polsce. Natomiast w UK wszystkie problemy załatwia się za pośrednictwem sprzedającego, co też uczyniłem.
    W pierwszym jak i w drugim przypadku potwierdzono usterkę i poproszono o przysłanie sprzętu do naprawy. Dlatego wiem, że inicjalizacja nic tu nie pomoże.
    Mój problem rozwiązałem wymieniając model na inny (wyższy), na który właśnie oczekuję. Nie mniej jednak problem sam w sobie nie został rozwiązany.
    Na wielu Angielskich forach spotkałem podobne tematy z tym samym problemem. Niektórzy wysyłali do naprawy po kilka razy i problem ciągle się powtarzał. Co oznacza, że jest jakiś konstrukcyjny (fabryczny) problem?
    Gdyby sprzęt był po gwarancji to dawno bym go już miał na warsztacie. Ponieważ obawiałem się, że może to być dosyć specyficzna usterka, więc sobie odpuściłem i postanowiłem go jednak wymienić.
    Myślę, że temat można zamknąć gdyż już nie posiadam tego modelu i nie mam możliwości już nic zrobić w tym temacie.
  • #9
    marek1225
    Level 12  
    Witam w moim przypadku był uszkodzony bezpiecznik na płycie wyświetlacza 100mA,po wymianie wszystko działa.
  • #10
    maxwandall
    Level 8  
    Dzięki za trud i odpowiedzi. AVR wymieniłem na nowy AVR-1100 który po 3 miesiącach miał takie same objawy. Wymieniłem na AVR-3100 i problemy się skończyły. Obecnie mam AVR-4700 i sprzęt działa perfekcyjnie. Szkoda ze nie mogłem sprawdzić osobiście ten bezpiecznik, bo sprzęt był na gwarancji. Jeszcze raz dzięki.