Witam wszystkich.
Szukam podpowiedzi do dość trudnego zagadnienia dla mnie.
Mam Renault Espace 3.0 dci automat. Problem pojawił się z brakiem mocy auta i notoryczny tryb serwisowy.
Turbinka naprawiona, wymieniona gruszka od turbiny, przepływka, zaworek regulujący turbinkę, zaworek od klapki gaszącej i wszystkie przewody podciśnieniowe.Podciśnienie sprawdzone, jest. Kabelki od kompa do kostek sprawdzone.
Teraz problem. po zapaleniu silnika dźwigienka od turbo idzie na 10mm dodaje gazu zmniejsza się puszczam gaz i wraca na 10mm. Wszystko git. Czasami nawet uda się pojeździć z 20min, a czasami po 2-3min dźwigienka spada na 1mm i tryb serwisowy.
Może ktos się spotkał z takim problemem i coś podpowie, albo posiada schemat elektryczny sterowanie doładowaniem.
Na klipie pojawia się błąd "obwód sterowania ciśnieniem doładowania CO"
Pozdrawiam.
Szukam podpowiedzi do dość trudnego zagadnienia dla mnie.
Mam Renault Espace 3.0 dci automat. Problem pojawił się z brakiem mocy auta i notoryczny tryb serwisowy.
Turbinka naprawiona, wymieniona gruszka od turbiny, przepływka, zaworek regulujący turbinkę, zaworek od klapki gaszącej i wszystkie przewody podciśnieniowe.Podciśnienie sprawdzone, jest. Kabelki od kompa do kostek sprawdzone.
Teraz problem. po zapaleniu silnika dźwigienka od turbo idzie na 10mm dodaje gazu zmniejsza się puszczam gaz i wraca na 10mm. Wszystko git. Czasami nawet uda się pojeździć z 20min, a czasami po 2-3min dźwigienka spada na 1mm i tryb serwisowy.
Może ktos się spotkał z takim problemem i coś podpowie, albo posiada schemat elektryczny sterowanie doładowaniem.
Na klipie pojawia się błąd "obwód sterowania ciśnieniem doładowania CO"
Pozdrawiam.