Witam.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w SKODZIE FABII II z silnikiem VOLKSWAGENA 1.2 HTP rok produkcji pojazdu 2008. Po zakupie samochodu podczas jazdy na desce rozdzielczej zaczęły wyskakiwać komunikaty o awarii kontroli trakcji samochód dostawał bardzo nie równych obrotów i nagle z tyłu samochodu z wydechu wydobywały się ogromne ilości białego dymu. Samochód został oddany do mechanika, który stwierdził, że "półpierścień na wale korbowodowym został fabrycznie założony drugą stroną przez pomyłkę osoby montującej w fabryce". Korzystając z okazji wymieniłem pierścienie na wszystkich tłokach, uszczelniacze na zaworach, uszczelkę pod głowicą oraz łańcuch rozrządu. Po dwóch dniach od odebrania samochodu problem jednak powrócił z identycznymi objawami. Bardzo proszę o wskazówki co robić bo domowy zapas leków na uspokojenie jest na wyczerpaniu. Dodatkowo po podpięciu komputera diagnostycznego nie są pokazywane żadne błędy oprócz sondy lambda i zbyt bogatej mieszanki paliwowej, którą już wymieniłem.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w SKODZIE FABII II z silnikiem VOLKSWAGENA 1.2 HTP rok produkcji pojazdu 2008. Po zakupie samochodu podczas jazdy na desce rozdzielczej zaczęły wyskakiwać komunikaty o awarii kontroli trakcji samochód dostawał bardzo nie równych obrotów i nagle z tyłu samochodu z wydechu wydobywały się ogromne ilości białego dymu. Samochód został oddany do mechanika, który stwierdził, że "półpierścień na wale korbowodowym został fabrycznie założony drugą stroną przez pomyłkę osoby montującej w fabryce". Korzystając z okazji wymieniłem pierścienie na wszystkich tłokach, uszczelniacze na zaworach, uszczelkę pod głowicą oraz łańcuch rozrządu. Po dwóch dniach od odebrania samochodu problem jednak powrócił z identycznymi objawami. Bardzo proszę o wskazówki co robić bo domowy zapas leków na uspokojenie jest na wyczerpaniu. Dodatkowo po podpięciu komputera diagnostycznego nie są pokazywane żadne błędy oprócz sondy lambda i zbyt bogatej mieszanki paliwowej, którą już wymieniłem.