Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laptop Lenovo G580, nie mogę uruchomić

30 Cze 2015 00:06 2781 12
  • Poziom 7  
    Witam. Mam laptopa Lenovo G580, rozmawiałam dziś na skype i nagle padła mi bateria, wiec poszłam po ładowarkę. podłączyłam ja i włączyłam lapka. Niestety wyświetla się tylko logo lenovo na dole jest napis "Press F2 for SETUP Press F12 for boot device selection menu", potem czarne tło z kursorem i znów logo i tak w kółko. Czy ktoś powie mi co się stało z laptopem i czy mogę to jakoś sama naprawić? Wyjęłam baterię, próbowałam też na samym zasilaczu bez baterii i nic. Nie chcę stracić zdjęć i innych ważnych rzeczy. Nie znam się za bardzo na komputerach, do tego jestem dziewczyną więc poproszę o radę w miarę dla mnie zrozumiałą :)
  • Poziom 20  
    Jaki masz system Windows? A bateria jest sprawna? W laptopie zwyczaj jest tak, że przy krytycznym poziomie przechodzi w tryb hibernacji. Jeśli bateria jest sprawna to wszystko powinno działać.
  • Poziom 7  
    Witam, Mam Windows 7, patrzyłam także na samym zasilaczu bez baterii, więc to chyba nie bateria.
  • Poziom 12  
    Z tego co piszesz, może to być dysk twardy.
    Musisz wejść do Biosu (F2) klikać na początku pokaże Ci się okno biosu i tam musisz sprawdzić czy masz coś pod "Hard disk" typu "ST9500325AS" lub coś innego
  • Poziom 20  
    Seba5120 napisał:
    Z tego co piszesz, może to być dysk twardy.
    Musisz wejść do Biosu (F2) klikać na początku pokaże Ci się okno biosu i tam musisz sprawdzić czy masz coś pod "Hard disk" typu "ST9500325AS" lub coś innego

Właśnie jej to napisałem na pw. Laptop mógł być w hibernacji kiedy wyciągnęła baterię.
  • Poziom 12  
    Jak wciskasz ten drugi klawisz F12 to wybierz tą drugą pozycję i naciśnij Enter.