Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz 5.1 do komputera ze złomu w stylu Unitry

Amatorzy 30 Cze 2015 06:01 1026 3
  • #1 30 Cze 2015 06:01
    Amatorzy
    Poziom 2  

Witam

Jestem tu nowy i nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat bo pasuje do 3 działów.
    1. Diy. bo chciałem się pochwalić konstrukcją własną na którą aktualnie wydałem tylko 56,50zł
    2. Początkujący Serwisanci. Gdyż jest z tym mały problem którego nie umiem rozwiązać. (poniżej opisze)
    3. Co kupić. Ponieważ konstrukcja przegrzewa głośniki

A chciałem załatwić to wszystko za jednym zamachem. Po co spamować.

Na wstępie (można pominąć): Jestem technikiem mechatronikiem który nie zdał z polskiego a z zawodowych było po 4 i stwierdził iż jeżeli jeszcze raz usłyszy żałosne wywody Mickiewicza i innych którzy biadolą jak naćpani to na miejscu pochlastam się kartką papieru po tętnicy, więc moja wiedza z elektroniki może być niepełna. (na pewno będzie. Odpadłem w 2 klasie)

Do rzeczy. Chciałem zrobić wzmacniacz do komputera 5.1 który będzie ładnie wyglądał i miał jak chińskie cuda masę bajerów. ( Bajery są gotowe tylko zamontować. Nie są zamontowane ze względu na problem który później opisze.) Szukając inspiracji na wygląd natrafiłem u sąsiada na radio Unitry "Elizabeth stereo". Spodobało mi się lecz sąsiad nie chciał mi dać ani sprzedać tego radia. Więc postanowiłem podrobić owy wygląd z profili i blachy znalezionej w piwnicy. Sama drewniana część obudowy tego radia nie przypadła mi do gustu, więc zrobiona po swojemu z litego drewna. Przód obudowy jest jak oryginalny. Jak by go postawić obok oryginału można by się pomylić. I tu popełniłem błąd, skopiowałem zbyt dokładnie. Skopiowałem nawet oznaczenia które nie będą pasować do funkcji jakie będą spełniać dane punkty. Będę musiał to zmienić.