Witam.
Chciałbym do swojego fabrycznego radia zrobić wejście AUX. Radio rozebrałem, wykręciłem mechanizm kasety i w tej chwili chciałbym prosić o pomoc jak mogę to zrobić.
Na początek zdjęcia:
W okręgach zaznaczyłem połączenia mechanizmu kasety z płytą główną. Od spodu każdy pin jest podpisany.
Widok z obu stron.
Przypuszczam, że piny oznaczone R-OUT i L-OUT oraz comon (czyli wspolny "minus") dotyczą sygnału wychodzącego z kasety. Pytanie, czy oporność tego sygnalu odpowiada standardowi AUX (chociaz w przybliżeniu).
Druga kwestia, co zrobić, żeby zainicjować te wejścia przyciskiem "TAPE". Innymi słowy - Sterowanie radia znajduje się w innej części panelu auta. Jest tam przycisk "TAPE" ale jeśli nie ma kasety w mechaniźmie - przycisk nie działa. Jeśli kaseta jest w środku - można wtedy przełączyć z radia FM na kasetę.
Czy w dużym uproszczeniu wystarczyc puścic w którychś z pinów sygnał i wejścia zadziała? Czy jednak są to kwestie bardziej złożone?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
Chciałbym do swojego fabrycznego radia zrobić wejście AUX. Radio rozebrałem, wykręciłem mechanizm kasety i w tej chwili chciałbym prosić o pomoc jak mogę to zrobić.
Na początek zdjęcia:
W okręgach zaznaczyłem połączenia mechanizmu kasety z płytą główną. Od spodu każdy pin jest podpisany.
Widok z obu stron.


Przypuszczam, że piny oznaczone R-OUT i L-OUT oraz comon (czyli wspolny "minus") dotyczą sygnału wychodzącego z kasety. Pytanie, czy oporność tego sygnalu odpowiada standardowi AUX (chociaz w przybliżeniu).
Druga kwestia, co zrobić, żeby zainicjować te wejścia przyciskiem "TAPE". Innymi słowy - Sterowanie radia znajduje się w innej części panelu auta. Jest tam przycisk "TAPE" ale jeśli nie ma kasety w mechaniźmie - przycisk nie działa. Jeśli kaseta jest w środku - można wtedy przełączyć z radia FM na kasetę.
Czy w dużym uproszczeniu wystarczyc puścic w którychś z pinów sygnał i wejścia zadziała? Czy jednak są to kwestie bardziej złożone?
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.