Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Husqvarna yth 220 - Grzeje się i gaśnie

01 Lip 2015 13:55 2466 13
  • Poziom 6  
    Witam

    Kupiłem Husqvarne yth 220 rok 2009, przejechane ma 280 motogodzin. Jak pokoszę nią około 15 min silnik tak się nagrzeje że się wyłączy i zgaśnie. Nie odpali za cholere dopiero jak wystygnie pali na strzała. Olej jest zmieniony czysty, filtr powietrza wyczyściłem. Nie mam pojęcia co jej może dolegać, kosiarka przecież jest duża ?. Działka jest pochyła ale to chyba nie istotne. Zalałem jej verve 98 ale to też chyba nie ma znaczenia

    Husqvarna yth 220 - Grzeje się i gaśnie

    Proszę o jakieś rady bo nie wiem na co zwrócić uwagę.

    Dziękuje
    Pozdrawiam
  • Moderator Samochody
    Sprawdź, czy na ciepłym jest iskra, bo walnięte cewki zapłonowe nieraz właśnie tak się zachowują.
  • Poziom 1  
  • Poziom 6  
    Świece właśnie wymieniłem i jadę po paliwo 95
  • Poziom 6  
    Proszę o jakąś rade bo gaśnie dalej po nagrzaniu.
  • Poziom 1  
  • Poziom 6  
    świece wymieniłem na nowe, myślisz pewnie o cewce jakby nie było iskry ale czy kosiarka by się grzała przez cewkę ? Ona tak się grzeje że aż strzela w silniku a jak ostygnie pali bez problemu.
  • Poziom 43  
    Sprawdz tą iskrę jak zgaśnie.
  • Poziom 11  
    Podjedź do serwisu. Sprawdzi Ci wszystko. Ja miałem podobne objawy zimna chodziła ale nagrzana już nie chciała pracować. Zawiozłem to powiem Ci że się zdziwiłem. Okazało się że jakiś łącznik gumowy za 10 zł i łożysko było do wymiany. Po tym chodzi jak głupia.
  • Poziom 6  
    Dzisiaj kosiłem żeby zgasła aby sprawdzić iskrę. Kosiarka zgasła po 30 min koszenia. Poszedłem po klucz do świec i po żonę aby siadła na siedzeniu bo ma czujnik w fotelu. Jak doszedłem do kosiarki z kluczem a mam około 80 arów zacząłem sam kręcić i odpaliła z trudem chodziła tak jak by na jeden baniak ale odpaliła i dojechałem do garażu. Może temperatura na polu miała znaczenie i szybko wystygła ? Było około 7 stopni ? W lecie miałem tak samo ale czekałem około 4 godzin do wystygnięcia.

    Proszę o jakieś wskazówki czy to może być cewka ? zawory ? jakieś uszczelniacze ?
  • Poziom 1  
  • Poziom 35  
    I co z tymi sprawdzeniami. Nie podajesz, czy w chwili, gdy silnik zgaśnie jest iskra, świeca sucha, czy mokra, czy można obrócić wałem i czy silnik ma kompresję po "zgaśnięciu". Może założono tłoki podróby i puchną. Czy silnik ma właściwe chłodzenie. Sprawdzałeś luzy zaworowe, może trzeba je skorygować. Podmień na próbę (moduł) cewkę WN.
  • Poziom 6  
    Witam

    Okazało się że powodem były nie wyregulowane zawory. Był u mnie mechanik i wyregulował ale proszę o podanie luzów jakie powinny być abym miał na przyszłość oraz dokładną instrukcję regulacji.

    Pozdrawiam i dziękuje