Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Megane coupe 1 - Centralny zamek umarł auto nie odpala

banmetoo 02 Lip 2015 19:06 621 11
  • #1 02 Lip 2015 19:06
    banmetoo
    Poziom 4  

    Witam, posiadam megane coupe 1. Pojechałem z żoną na plaże, zamknąłem normalnie auto z pilota i po jakimś czasie wracamy, chcę otworzyć z pilota i nic...samochód tylko świeci światłami awaryjnymi jak przy otwieraniu dwa razy ale niema trzasku otwieranych drzwi, przy zamknięciu równierz to samo 1 sygnał świetlny awaryjnych bez zatrzasku zamka. Udało się otworzyć auto przez uchylony szyberdach drutem za klamke. Samochód nie odpala, oczywiście kręci, prąd jest wszystko działa, szyby elektryczne się otwierają ,radio działa , zamknięcie samochodu jest niewykonalne,z pilota jak i z przycisku znajdujące się na desce,awaryjne światła też nie działają. Dodam też że auto miało durną blokadę kodową która uzbrajała się po 15minutach od wyłączenia silnika, polegała ona na tym że po wciśnieciu i przytrzymaniu przycisku od zamknięcią/otwarcia drzwi znajdującego się na desce trzeba było odczekać aż dioda "czerwone kółko" mignie 4 razy potem 3, 5 i 6razy i wtedy odaplić samochód. Ktoś jest wstanie pomóc?

    0 11
  • Fibaro
  • Fibaro
  • #3 02 Lip 2015 20:09
    coperfild
    Poziom 31  

    Jak trzeba było wklepywać kod awaryjny to imo nie działało już wcześniej , centralny działał z pilota w kluczu czy był dodatkowy , który rok autka.

    0
  • #4 02 Lip 2015 20:27
    banmetoo
    Poziom 4  

    96 rocznik, centralny dzialal z pilota w drzwiach wyjete wkladki zamka.

    0
  • #5 02 Lip 2015 20:28
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    coperfild napisał:
    Jak trzeba było wklepywać kod awaryjny to imo nie działało już wcześniej

    Gdyby immo nie działało to by odpalał bez kodu. Po wklepaniu kodu masz pozwolenie na odpalenie.

    Wcześniej pisząc o pilocie radiowy miałem na myśli IR - jak wiadomo wyłączenie blokady po wklepaniu kodu działa przy pilotach IR i UCBICu

    0
  • Fibaro
  • #6 02 Lip 2015 20:50
    banmetoo
    Poziom 4  

    Megane coupe 1 - Centralny zamek umarł auto nie odpala

    widać że dwa kabelki są zerwane , możliwe że wysiadając zachaczylem bo caly czas to jest na wierzchu czy to może być przyczyną?

    0
  • #7 02 Lip 2015 20:58
    coperfild
    Poziom 31  

    Wepnij tą kostkę i zobacz , tak jak myślałem dokładany sterownik.

    0
  • #8 02 Lip 2015 21:00
    banmetoo
    Poziom 4  

    tą kostke to odpiąłem specjalnie bo to zasilanie alarmu miało, z wpiętą kostką to wszystko niedziała tak jak wyżej pisałem a z wypiętą odcięte zasilanie ma. A tamte kabelki jak zerwane tak zerwane

    0
  • #9 02 Lip 2015 21:09
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Pokaż jak wygląda pilot którego używałeś i kluczyk od auta.
    Te urwane przewody są od czujnika ruchu.
    Skoro nie działają awaryjne to jest problem ze skrzynką bezpieczników i przez to nie idzie wklepać kodu by puściła blokada.

    0
  • #10 02 Lip 2015 21:26
    banmetoo
    Poziom 4  

    Megane coupe 1 - Centralny zamek umarł auto nie odpala

    blokade wklepywało się przyciskiem od blokady drzwi pod awaryjnymi.

    0
  • #11 02 Lip 2015 21:32
    Oprysk Stonki
    Poziom 28  

    grala1 napisał:
    Z opisu wygląda że pilot radiowy.
    Trzeba sprawdzić zasilania na UCBICu.

    No ale jak radiówka to nie UCBIC, UCBIC to podczerwień (transmisja TIR).
    temat nadaje się w kosz, bo nie wiemy nic o roczniku. Równie dobrze mogła się wysypać konfiguracja UCH

    0
  • #12 02 Lip 2015 21:38
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Oprysk Stonki napisał:
    No ale jak radiówka to nie UCBIC, UCBIC to podczerwień (transmisja TIR).

    Najpierw czytam, później piszemy :)
    grala1 napisał:
    Wcześniej pisząc o pilocie radiowy miałem na myśli IR - jak wiadomo wyłączenie blokady po wklepaniu kodu działa przy pilotach IR i UCBICu.

    Jak widać nie doczytałeś że popełniłem błąd i się poprawiłem.

    Do autora - rozumiem że używasz tylko pilota dokładanego a nie tego w kluczyku.
    Jeżeli tak to dalej twierdze że może być problem w UCBICu (nie w konfiguracji).
    Moim zdaniem sterowanie zamka z pilota działa (widać to po tym że steruje kierunkowskazami) bo jest dołożone, CZ siedzi w UCBICu a ten nie działa tak jak powinien i przez to brak reakcji CZ z pilota i przycisku w kabinie.
    Gdyby posypała się konfiguracja to nie reagował by z fabrycznego pilota ale były by światła awaryjnie.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo