Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars

03 Lip 2015 09:42 3498 15
  • Poziom 17  
    Witam,

    Poszukuję schematu gniazda lub koloru przewodu do modułu ars, który jest podłączony do czujnika prędkości abs koła przedniego lewego. Kolor tego przewodu byłby najlepszy.

    Osobie która pomoże przekażę 1000pkt.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 19  
    Witaj nie podałeś dokładnej nazwy modułu więc zrobiłem skany wszystkich jakie występowały w 2005 roku. Jeśli masz inny model systemu pisz śmiało a coś znajdę i dam skany.
    Jeśli potrzebujesz zbliżenie konkretnego miejsca by lepiej coś widzieć napisz a pomogę. Pozdrawiam.
    VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars
  • Poziom 17  
    Oczywiście pytam o ASR..
    Który sygnał ma przebieg prostokątny? Oznaczony plusem dla modułu np. B83 czy bez plusa?
    Pytam, gdyż potrzebuję sygnał z którego można wyliczyć prędkość, zmieniający się wraz z prędkością od 0V do 12V.

    Golf 03.2005
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    To będziesz raczej miał problem, w większości samochodów te zmiany są niewielkie, raczej na 0 12V nie licz. Często różnica jest mniejsza niż 1V. Czasem lepiej jest mierzyć prąd, zmienia się on od 7 do 16 mA w zależności od położenia koła. Sygnałowy będzie ten z plusem.
  • Poziom 17  
    może moduł ABS wystawia taki sygnał na którymś pinie? W kostce od radia niestety tego sygnału NIE mam!
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 17  
    do podłączenia do urządzenia mierzącego prędkość. :)

    Wystarczy jak będzie zmieniał się w zakresie 0-1[V] proporcjonalnie do prędkości - może to być nawet sinusoida. Niestety sygnał z modułu B83 na żadnej z linii nie zmienia się w tym zakresie, a ramek can na pewno czytać nie będę.
    Zazwyczaj taki sygnał można pobrać ze skrzyni biegów - ale nie w przypadku mojego auta, przynajmniej tam NIE znalazłem.
  • Poziom 38  
    Może masz miejsce w skrzyni na niego. Trzy przewody i czujnik ze złomu i po kłopocie. Popatrz za zaślepką w okolicy mechanizmu różnicowego z tyłu na skrzyni.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Specjalista - Alarmy Samochodowe
    najtaniej i najprościej wbij się w prędkościomierz to miliwoltomierz lub silniczek
  • Poziom 17  
    najprościej będzie jak będę miał przebieg prostokątny/sinusoide o amplitudzie co najmniej 0-1V. Urządzenie mierzące jest przystosowane do takiego przebiegu.

    Próbuję bezskutecznie znaleźć miejsce na impulsator w skrzyni biegów.. Ten sam silnik co mój był używany w golfie 4 i tam jest impulsator! Czy konstrukcja skrzyni mogła się tak zmienić że nie ma miejsca na niego?

    Czy to jest miejsce na impulsator?
    VW Golf 5 1.4 75km - Poszukuję schematu gniazda do modułu ars

    "To będziesz raczej miał problem, w większości samochodów te zmiany są niewielkie, raczej na 0 12V nie licz. Często różnica jest mniejsza niż 1V. Czasem lepiej jest mierzyć prąd, zmienia się on od 7 do 16 mA w zależności od położenia koła. Sygnałowy będzie ten z plusem."

    Proszę o przykładowy wykres zmian tego napięcia.