Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klimactronic skoda Octavia I 2001r. Niewłaściwe chłodzenie.

Pawllen 04 Lip 2015 09:44 825 7
  • #1 04 Lip 2015 09:44
    Pawllen
    Poziom 2  

Witam. Jestem początkującym forumowiczem. Przechodzę do konkretów. Mam problem z Klimactronic'kiem w skodzie octavia I 2001r. Mianowicie w klimatyzacji została wymieniona sprężarka, oczywiście po tym została napełniona i sprawdzona została szczelność u zaufanego serwisanta klimatyzacji. Problem wystąpił świeżo po tych operacjach, bo nie występowało odpowiednie chłodzenie. Wszyscy mi mówili, że może być to słaba wydolność używanej sprężarki, niemniej jednak ku mojemu zdziwieniu klimatyzacja chłodzi jak powinna dopiero gdy na dworze jest 30 stopni, więc zgłupiałem już sam dlatego pytam Was, czy może mieliście podobne przypadki bądź posiadacie wiedzę, którą się podzielicie w celu rozwiązania problemu.

0 7
  • #3 04 Lip 2015 17:33
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 06 Lip 2015 14:58
    Pawllen
    Poziom 2  

Jeśli chodzi o ciśnienie to jest w porządku i obieg klimy jest szczelny, a jeśli mowa o czujniki to w jaki sposób mogę sobie to sprawdzić? (Czy to chodzi o pulpit z tymi bezpiecznikami co się sprawdza tym śrubokrętem do sprawdzania przewodności) czy mowa o czymś innym?

0
  • #5 06 Lip 2015 20:38
    1769758
    Użytkownik usunął konto  
  • #6 07 Lip 2015 12:08
    Pawllen
    Poziom 2  

Ok czyli do przyszłego tygodnia zrobię ten scan tym komputerem diagnostycznym. Rozumiem, że mogę to zrobić np. w serwisie boscha. pozdrawiam i dziękuję. do usłyszenia wkrótce.

0
  • #7 12 Sie 2015 10:39
    Pawllen
    Poziom 2  

Dziękuje wszystkim za porady. Najlepsze co to po pewnym czasie climatronic zaczął działać bez zarzutów sam z siebie :) pozdrawiam

0
  • #8 12 Sie 2015 23:31
    ppr
    Poziom 19