Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Seicento 900 SPI - Długie kręcenie na ciepłym

05 Lip 2015 01:39 612 4
  • #1 05 Lip 2015 01:39
    675147
    Usunięty  
  • Fibaro
  • #2 05 Lip 2015 07:14
    KarizmoGSM

    Poziom 24  

    Człowieku sam sobie odpowiedziałeś do tego jeszcze pompa paliwowa ale czujniki temperatury to podstawa !

  • Fibaro
  • #3 05 Lip 2015 11:07
    sandamiano
    Poziom 28  

    Takie anomalia może dawać czujnik położenia wału korbowego. To że "marchewka" nie świeci nie znaczy że nie ma jakiegoś błędu nieaktywnego zapisanego, który naprowadzi na przyczynę. W programie też można na żywo prześledzić parametry czujników w tym temperatury. Jeśli nie chcesz więcej na mechaników dawać to można samemu interfejs kupić ok 60 zł z przejściówką na 3pin. Do tego program darmowy można mieć na swój użytek

  • Fibaro
  • #4 06 Lip 2015 21:59
    675147
    Usunięty  
  • #5 06 Lip 2015 22:27
    sandamiano
    Poziom 28  

    Dale65 napisał:
    Po odłączeniu czujnika temp. i pozostawieniu wtyczki "w powietrzu" objawy mijają jak ręką odjął. Na chwilę po odpaleniu łapie wyższe obroty, które po chwili normują się. Po ponownym podłączeniu od razu to samo. Szukam teraz specyfikacji czujnika temp, mam nadzieję że gdzieś to znajdę, spróbuję go sprawdzić miernikiem (nie mam jeszcze kabelka).

    sterownik w tym wypadku przyjmuje wartość stałą (na podstawie czujnika temperatury powietrza)

    Dale65 napisał:
    Następny etap czyszczenie krokowca, ale... Czy odpalając auto z delikatnie wciśniętym pedałem gazu krokowiec ma jeszcze coś do powiedzenia?
    Tak. Po zgaszeniu silnika - regulator biegu jałowego(silnik krokowy)ustawia się w pozycji kolejnego rozruchu.Trzpień się cofa co jest słyszalne chwilę po zgaszeniu silnika

    Dale65 napisał:
    Co do interfejsu, to w tym seju jest standardowe gniazdo OBD 16-pinowe nad nogami kierowcy. Czy w takim razie wystarczy mi kabelek podłączany tam, czy może to gniazdo to jakaś atrapa ew. ma ograniczoną funkcjonalność i jednak potrzebuję tej 3-pinówki?

    Starczy sam interfejs. Masz wersję z końca produkcji silnika 900. W złączu powinny być piny 4,5,7,15,16

    http://www.competitionsystems.co.uk/uploads/mediacentre/20100717062922-ntc_web_01.pdf

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME