micrak wrote:Jak to się sprawdzi, to chyba padnę.
Nie po prostu powiedz co i jak, niech wymienią na inną regenerowaną , niech pokażą ci rachunki że faktycznie regenerowana , a jak będą się stawiali niech wyskakują za kaski.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over theremicrak wrote:Jak to się sprawdzi, to chyba padnę.
tzok wrote:Tylko bezsprzęgłową ECU może "wyłączać" np. podczas ruszania czy gwałtownego przyspieszania, no i nie musi cały czas pracować z pełną wydajnością (zawór sterowany PWM).
micrak wrote:Okazało się, ze powodem nieprawidłowej pracy sprężarek była masa, która steruje elektromagnesem.
micrak wrote:Mechanicy z miejscowości, w której musiałem zostawić samochód do naprawy zamontowali sprężarkę ze sprzęgłem. Po wymianie powiedzieli, że sprzęgło na zmianę, co parę sekund dociska się i zwalnia. Zawołali swojego elektronika, który stwierdził, że do wymiany jest przedni moduł/sterownik/BSI. Elektronik zamówił układ, zaadaptował go i wszystko działało... jeden dzień. Potem reklamacja, wizyta u elektronika, który sprawdził elektronikę poprzez podłączenie żarówki zamiast sprężarki - migała z 2-sekundową częstotliwością. Stwierdził że elektronika jest ok, lecz sprężarka się znowu zepsuła (padło chyba sprzęgło). Mechanicy przyjęli reklamację i wymienili sprężarkę na nową. Efekt? Sprzęgło dociska się i zwalnia,
micrak wrote:Na początku czujnik pokazywał co innego, to wymienili czujnik.
micrak wrote:Panowie nie znaleźli takiej w Internetach i zamówili sprężarkę ze sprzęgłem
gajdek419 wrote:Typ sprężarki w Astrze H zalezy czy masz klimatyzację manualną czy automatyczną.
W automatycznej jest sprężarka ze sprzęgłem przeciążeniowym (przez niektórych zwana "bezsprzęgłową") a w manualu jest ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
Sprężarki ze sprzęgłem przeciążeniowym z racji posiadania wady fabrycznej były wymieniane w serwisach na te ze sprzęgłem elektromagnetycznym (dodawano przekaźnik, wiązkę przewodów oraz wymagało to zmian w sterowniku)
Headshot wrote:Napisałem na zaprzyjaźnionym forum by mi rozkodowali jak będe miał to napiszę cały
micrak wrote:W0L: General MotorsW0L0AHL4845222062
micrak wrote:gajdek419 wrote:Typ sprężarki w Astrze H zalezy czy masz klimatyzację manualną czy automatyczną.
W automatycznej jest sprężarka ze sprzęgłem przeciążeniowym (przez niektórych zwana "bezsprzęgłową") a w manualu jest ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
Sprężarki ze sprzęgłem przeciążeniowym z racji posiadania wady fabrycznej były wymieniane w serwisach na te ze sprzęgłem elektromagnetycznym (dodawano przekaźnik, wiązkę przewodów oraz wymagało to zmian w sterowniku)
Mam automatyczną, więc wygląda na to, że to może być ta przeciążeniowa. Ta przeciążeniowa jest sterowana PWMem? Czy modyfikacja polega na konwersji sygnału PWM na ten wymagany do załączania sprężarki ze sprzęgłem? Mówisz, że jest tam jakaś wada fabryczna - może to przez to się zatarła w niespełna miesiąc po regeneracji?
Headshot wrote:Napisałem na zaprzyjaźnionym forum by mi rozkodowali jak będe miał to napiszę cały
Dziękuję.
Quote:Typ sprężarki w Astrze H zalezy czy masz klimatyzację manualną czy automatyczną.
W automatycznej jest sprężarka ze sprzęgłem przeciążeniowym (przez niektórych zwana "bezsprzęgłową") a w manualu jest ze sprzęgłem elektromagnetycznym.
Sprężarki ze sprzęgłem przeciążeniowym z racji posiadania wady fabrycznej były wymieniane w serwisach na te ze sprzęgłem elektromagnetycznym (dodawano przekaźnik, wiązkę przewodów oraz wymagało to zmian w sterowniku)
Automatyczna:
...
Manualna:
...
Tutaj, pierwszy lepszy przykład zestawu z kitem do modyfikacji:
...
Quote:Wada fabryczna polega na niewłaściwym materiale elementu przeciążeniowego - zrywa się nawet jeżeli wszysTko z klimatyZacją jest ok. Nie ma to wpływu na zatarcie się spreżarki.
Co do modyfikacji - jest temat na elektrodzie wraz z instrukcją jak to zrobic