Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika.

tomek8484 03 Sie 2015 06:08 17655 89
  • #61
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #62
    tomek8484
    Poziom 13  
    Nie moge znalezc schematu, modelu tego traktorka bo chcialbym wiedziec jak przygotowac traktorek do pracy co naoliwic, gdzie wlac olej czy smar do skrzyni. Pozdrwawiam

    Dodano po 38 [minuty]:

    I jaki akumulator bo zamierzam kupic 12v 12ah 160A
  • #63
    tomek8484
    Poziom 13  
    MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika. MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika. MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Rozebralem wal i zobaczylem takie rzeczy. Przeciwwagi juz zamowilem ale wal ma miec w jednym taka szpare na 2 mm luzu czyli male jajo na wale tak ma byc czy sie wytarlo.

    Dodano po 2 [minuty]:

    MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Szpara na 1mm w jednym miejscu

    Moderowany przez ANUBIS:

  • #64
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #65
    tomek8484
    Poziom 13  
    Czyli wał do wymiany?

    Dodano po 3 [minuty]:

    MTD Briggs 12 HP - Problem z odpaleniem silnika.

    Moderowany przez ANUBIS:

  • #66
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #67
    tomek8484
    Poziom 13  
    Ale juz zamowilem wal i przeciwwagi oraz pierscienie. Mam teraz zrezygnowac ze wszystkiego?
  • #68
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #69
    tomek8484
    Poziom 13  
    Proszę Cię nawet tak nie pisz. Okaże się, że trzeba wymienić tuleje i tłok. Więcej już nic nie kupie, jak będzie znowu coś nie tak to sprzedam ten ciagniczek.
  • #70
    tomek8484
    Poziom 13  
    Pomierzyłem wszystko suwmiarką, wał w kształcie jaja wiec kupiłem inny i podałem wymiary wału nie kupowałem w ciemno.
  • #71
    tomek8484
    Poziom 13  
    Jak założyć tłok do cylindra od środka czy od zewnątrz, boje się że pęknie mi pierścień przy wkładaniu do cylindra
  • #72
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #73
    tomek8484
    Poziom 13  
    wziąłem stary pierścień olejowy nałożyłem go na nowy pierścień ścisnąłem i założyłem, jest ok. Pytanie odnośnie pierścieni, bo mają one frez, jeden od środka drugi od zewnątrz, który pierwszy i frez ma iść na zewnątrz czy od środka.
  • #74
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #75
    tomek8484
    Poziom 13  
    O co tu chodzi ?
  • #76
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #77
    tomek8484
    Poziom 13  
    co 120 stopni to nie założyłem tylko na krzyż i na sucho bez oleju. To znowu muszę zdjąć pierścienie

    Dodano po 1 [minuty]:

    Kupiłem kpl pierścieni ale nie było tam blaszki sprężynującej więc dałem tą starą, dobrze zrobiłem ?
  • #78
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #79
    tomek8484
    Poziom 13  
    ok więc idę tak zrobić.
  • #80
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #81
    tomek8484
    Poziom 13  
    klucz dynamometryczny ? Nie mam

    Dodano po 6 [minuty]:

    model 287707 typ 0122 01 code 9303034

    Dodano po 3 [godziny] 12 [minuty]:

    Wiec mam pożyczyć klucz dynamometryczny czy zawieźć do mechanika ?
  • Pomocny post
    #82
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #83
    tomek8484
    Poziom 13  
    Jak przeciwwagi mam założyć, która na dół a która do góry. I czy muszę korbowód dokręcić tym kluczem bo nie mogę dostać takiego klucza a do mechanika mam 20 km
  • #84
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #85
    tomek8484
    Poziom 13  
    Witam. Silnik pięknie pracuje, odpala od strzała, dzięki za pomoc naprawdę się przydała, nie kopci ma moc ale szybko się grzeje że nie idzie dotknąć silnika
  • #86
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #87
    tomek8484
    Poziom 13  
    Coś jest nie tak, po 10 minutach koszenia nabrał taką temperaturę że zrobił się słaby i wężyk od paliwa zaczął się topić cały silnik aż dymił z gorąca nawet zbiornik z paliwem. Wyłączyłem go i po ostygnięciu odpalił bez problemu. Ale za każdym razem muszę wymienić klin, a jak odpalam to syczy jakby uciekała kompresja przez tłumik lub odme, no chyba że tak ma syczeć. Rozbiorę głowice może tam ucieka z pod uszczelki.
  • #88
    Użytkownik usunął konto
    Poziom 1  
  • #89
    tomek8484
    Poziom 13  
    A mianowicie co mogę zobaczyć ?

    Dodano po 2 [minuty]:

    Może gaźnik źle ustawiony dlaczego tak się grzeje, może za duży luz na zaworach ?
  • #90
    tomek8484
    Poziom 13  
    Dzisiaj odpalił od strzała jak pojechałem tylko do garażu chodził może 5 min to znowu zagrzał się cały że nie można było dotknąć silnika a wczoraj po krótkim koszeniu jak dałem dwie krople wody na górną część bloku to się woda gotowała a tam przecież jest olej. Odkręciłem teraz filtr powietrza to na dnie było paliwo.