Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 306 1,4 - Po wymianie stacyjki,rozrusznika auto nie odpala

06 Lip 2015 19:58 2157 18
  • Poziom 6  
    Witam wszystkich .Pojawił sie nowy problem w tym nieszczesnym pożyczonym peugeocie.Jak pisałem wczesniej,stacyjka do wymiany i przy okazji kolega zamowł nowy ozrusznik.Wymiana poszła gładko ale po podłaczeniu aku auto kreci a nie zapala i niesłychać pompy paliwa.Sprawdzilismy na krótko działa.Wskaznik paliwa także działa.Co mogło stac sie przyczyną nieodpalenia ?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 42  
    A przy stacyjce nie ma układu immo ? nie wymieniliście też tego ?
  • Poziom 6  
    Podobno jest odlaczony.tak twierdzi moj kolega.jutro sprobujemy pompkke na krotko i sie okaze.
  • Poziom 35  
    Za komputerem jest przekaźnik podwójny i on podaje napięcie na pompę paliwa.
    Jak immo nie trzyma to na zapłonie z kompa wychodzi masa na przekaźnik i zasila pompę w zbiorniku.

    Przy komputerze jest jeszcze czujnik zderzeniowy, należy go wcisnąć.

    Który to rok Peugeota to zaraz podam jak immo wygląda.
  • Poziom 6  
    1999.ten czujnik zderzeniowy wcisniety
  • Poziom 35  
    Transponder przełożony ze starego kluczyka? Bo w tym roczniku immo było w 2 miejscach.
    W komputerze i w module TEXTON zamontowanym za gniazdem zapalniczki.
  • Poziom 6  
    Czyli elektryk?
  • Poziom 35  
    Zdejmij pętle ze stacyjki, włóż do pętli stary kluczyk i spróbuj odpalić.
    Jak odpali znaczy Immo.
  • Poziom 6  
    Masz na mysli ta czarna petle co jest wokol stacycjki z taka mala puszkka marki siemens?ona jest wpieta na kostke.
  • Poziom 35  
    W starym kluczyku jest transponder od immo. Ma on się znaleźć w tej pętli lub przyłożyć do pętli!

    Jak tego nie zrozumiesz, oddać auto do elektryka.
  • Poziom 6  
    Ok.popprostu przylozyc stary kluczyk do tej puszki.ok.jutro bede kombinowal.dzieki za rade.odezwe sie popoludniu jak sprawdze
  • Poziom 10  
    Mam pytanie, czy udało się rozwiązać problem z odpalaniem? Jak tak to co było przyczyną, bo u mnie są podobne objawy, tylko że u mnie słychać pompę paliwa, a i tak nie odpala.
  • Poziom 35  
    Grzech007 napisał:
    Mam pytanie, czy udało się rozwiązać problem z odpalaniem? Jak tak to co było przyczyną, bo u mnie są podobne objawy, tylko że u mnie słychać pompę paliwa, a i tak nie odpala.


    Jeżeli słychać pompę paliwa to znaczy że immo puściło.
    Sprawdź czy jest iskra.
  • Poziom 9  
    U mnie podobny problem, z tym że stacyjki nie mam, próbuję odpalić na ''krótko'' łącząc ze sobą kable ale nie odpala. Kluczyk włożony wewnątrz pętli , rozrusznik kręci, iskra jest ale nie słychać pompy. Pytanie czy immo odcina iskrę czy paliwo?
  • Poziom 35  
    Zasilanie na pompę paliwa i cewkę idzie z przekaźnika podwójnego - z tego samego wyjścia.
    Który rok pojazdu?
  • Poziom 9  
    Rok 98, też peugeot 306 tyle że 1,6 . Definitywnie nie słychać pompy, sprawdzę czy dochodzi napięcie ew. spróbuję podpiąć pompę na ''krótko'' jeśli nie będzie napięcia.
  • Poziom 35  
    Sprawdź czy na wtyczce jest napięcie.
    Tylko nie bierz masy z wtyczki, a z karoserii. To Będziesz miał pewność czy się pojawia 12V, czy masy brak.