Witam wszystkich
Autko przyjechało z falującymi wolnymi obrotami, cuchnące spaliny, co jakiś czas potrafiło zgasnąć na wolnych, po wstępnej diagnostyce P0683 ale to (chyba) bez znaczenia. Pierwsza decyzja i myśl EGR, wymieniliśmy na nowy, plus mycie kolektora i całej reszty zasyfionych rurek. Obroty się uspokoiły, pyrka równiutko nic sie nie dzieje zupełnie, przepływka i komenda EGR prawidłowa ale problem pojawia się po ruszeniu autem, trochę mocniejsze dodanie gazu i od razu tryb awaryjny, wyświetla P0094 i sporadycznie P0093, błędy sie kasują i na wolnych obrotach nie wracają, dopiero przy mocnym dodaniu gazu na postoju potrafi zapalić checka (P0094) ale nie zawsze, podczas jazdy za każdym razem. Co mnie zaniepokoiło to zmierzone ciśnienie paliwa oscyluje ok 630 bar podczas gdy zadane 230. Wcześniej tego nie widziałem, i teraz pytanie jaki związek ma wymiana EGR z taką sytuacją? Prosiłbym o pomoc bo już sam nie mam pomysłu a klient strategiczny
(firma państwowa)
Autko przyjechało z falującymi wolnymi obrotami, cuchnące spaliny, co jakiś czas potrafiło zgasnąć na wolnych, po wstępnej diagnostyce P0683 ale to (chyba) bez znaczenia. Pierwsza decyzja i myśl EGR, wymieniliśmy na nowy, plus mycie kolektora i całej reszty zasyfionych rurek. Obroty się uspokoiły, pyrka równiutko nic sie nie dzieje zupełnie, przepływka i komenda EGR prawidłowa ale problem pojawia się po ruszeniu autem, trochę mocniejsze dodanie gazu i od razu tryb awaryjny, wyświetla P0094 i sporadycznie P0093, błędy sie kasują i na wolnych obrotach nie wracają, dopiero przy mocnym dodaniu gazu na postoju potrafi zapalić checka (P0094) ale nie zawsze, podczas jazdy za każdym razem. Co mnie zaniepokoiło to zmierzone ciśnienie paliwa oscyluje ok 630 bar podczas gdy zadane 230. Wcześniej tego nie widziałem, i teraz pytanie jaki związek ma wymiana EGR z taką sytuacją? Prosiłbym o pomoc bo już sam nie mam pomysłu a klient strategiczny
